Fairy of the Garden

Wybrałyśmy się dziś z Ewą do Ogrodu Botanicznego. Z tej okazji z pudełka została uwolniona wróżka kupiona przeze mnie ponad rok temu. Ogólnie wysiedziała się w pudełku chyba z piętnaście lat… Zaryzykuję stwierdzenie, że łyk świeżego powietrza dobrze jej zrobił 🙂

fairyfairy1fairy2fairy3fairy4fairy6fairy7fairy8fairy9fairy10fairy11fairy12fairy13fairy14a

Polatała, sprawdziła, czy kwiatki dobrze rosną, a potem wróciła na swoje miejsce…

fairy14

…na moim ramieniu 😀

A teraz UWAGA, UWAGA! Niespodzianka! A kto to w takim skupieniu lale foci?

ewa

A nie mówiłam? 😉

26 thoughts on “Fairy of the Garden

  1. zachłysnęłam się Twoją piętnastką!!!
    ach, ten pysiałek, ach te wróżkowe
    szpiczaste ucha, ach te pantofelki ♥

  2. Taki macie ogród botaniczny? piękny – widoki jak w Karpaczu….(chyba za długo już nie byłam, bo wszędzie widzę góry i Karpacz – czas na mnie 😉 ) i wreszcie pokazałaś Ewę 🙂

    • Ewa czasami bywała już widoczna i sama pokazywała się na swoim blogu 🙂 Mi też rododendrony kojarzą się z okolicami górskimi, pierwszy raz w życiu widziałam je, mając jakieś 5 lat, w Szklarskiej Porębie.

  3. Taka ładna wróżka. Wszystko śliczne – sukienusia, ciaputki na nogach i sukienusia, tylko ta gęba mackowa do wymiany 😛 Ale już na serio – wszystkie zębate szczeżuje, w typie superstar lub inszym, sprawdziłyby się w tej roli gorzej, więc się jednak Macie broni. Choć Rocky Balboa pewnie by ją znokautował 😀

  4. Kiedyś to Mattel potrafił zrobić wróżkę, nie to co teraz 😛 Pozdrowienia dla Ewy 🙂

  5. Co klasyka to klasyka ;)))) wróżka cudo !!!!! I fajnie zobaczyć obstawę wróżki :))))))))))))))))

  6. Cudownie się prezentuje na tle natury i kwiatów! Roztacza taką wiosenną aurę. To dowodzi, że wróżkom absolutnie najlepiej na wolności 😉

  7. Od razu widać, że to różanecznikowa wróżka. Po skrzydełkach poznałam. Ależ cudnie w tym Ogrodzie botanicznym, wiosna to najodpowiedniejsza pora na zwiedzanie takich miejsc.

Skomentuj

