Pretty in Pink

Niektóre lalki dostają od swoich producentów historię. Niektóre ją posiadają, ponieważ nie są lalkami samymi w sobie, ale przedstawiają postaci z popkultury. Niektóre – i tych jest chyba najmniej – mają historie zupełnie tajemnicze, ukryte w głowach swoich twórców. I to jest fajne, bo to do nas należy znalezienie klucza do zagadek malujących się na ich twarzach.

spectraspectra1spectra2spectra4

spectra3

spectra5spectra6spectra7spectra8

Cieszę się wiosną razem z moimi lalkami. Ta pora roku jest synonimem nadziei 🙂 Rebellion is built on hope 😉

16 thoughts on “Pretty in Pink

    • A wiesz, co jest najdziwniejsze w tym wszystkim? Że ja nie wiem i prawdopodobnie nigdy się nie dowiem, kto ją tak wymalował, bo autorka tej twarzy woli pozostać anonimowa :/

      • A to ciekawe podejście do sprawy. Zamiast się pochwalić, bo lalka cudna, to się autorka ukrywa… Tak czy siak. Bardzo mi się spodobała i szkoda, że nie wiem czyje to dzieło. Mogłabym się pokusić o wysyłkę na repaint jakiejś monsterki. A tak będę musiała wziąć którąś w swoje nieudolne łapy ☺😀

  1. moja pierwsza tonerka też jest tajemnicą –
    nie znam Malarki Jej twarzy – a przecież
    to właśnie ten unikatowy makijaż przekonał
    mnie do większych panienek…

    ja osobiście lubuję się w melancholijnych
    klimatach i stylizacjach – więc pozornie nie
    wiosenna niunia mi wielce pasuje :DDD

    • Gdyby tak dogłębnie pomyśleć, z czym się wiosna wiąże, to znajdzie się tam sporo smutnych rzeczy – powodzie, nawałnice, stłuczone ptasie jajka, odrzucone przez matki najsłabsze osobniki z miotu… Ale, koniec końców, życie zwycięża 🙂

  2. ostatnio dyskutowałam z Lalkarką nt. urody naszych pupilek –
    a że ja mam słabość do niekoniecznie ładnych twarzy – byle
    ujmowały swym urokiem – podsumowałam, iż nadrabiam swą
    wyobraźnią ew. „mankamenty” czy minimalny poziom ładności

  3. Dla mnie jest piękna , pachnie melancholią 🙂 Delikatna jak kwiaty które ją otaczają .

Skomentuj

