Lalkowe creepypasty

Creepypasta to historia grozy w formie opowiadania lub słuchowiska, dostępna przede wszystkim w internecie. Opowieści są głównie zmyślone, choć autorzy często twierdzą, że oparte na faktach. Źródłem historyjek bywają także miejskie legendy. W repertuarze nie mogło zabraknąć opowieści o lalkach. W porównaniu do znalezionych przeze mnie filmowych shortów, creepypasty wypadają całkiem nieźle. Pominęłam znane już choćby z mojego bloga opowiastki o Robercie i obu Anabellach.

1. The Doll – żona dostaje od męża lalkę, która z początku bardzo jej się podoba. Wkrótce lalka zaczyna niepokoić kobietę…

2. Barbie Doll – chłopak pracujący przy czyszczeniu basenów obserwuje ukradkiem życie swoich gospodarzy. Pewnego dnia odkrywa dziwaczny lalkowy pokój naturalnych rozmiarów w piwnicy…

3. The Baby Doll – realistyczne lalki dla przyszłych mam nie chcą przestać płakać po narodzinach prawdziwych dzieci…

4. The Staring Doll – Heather odwiedza przyjaciółkę, ale spotkanie nie udaje się ze względu na lalkę

5. The Baby Alive Doll – młody ojciec kupuje lalkę dla swojej córeczki. Zabawka wydaje się uważać go za swojego tatusia…

6. The Haunted Doll – dziewczynka zabiera starą lalkę z piwnicy. W nocy zaczynają dziać się dziwne rzeczy…

I jak Wam się podobają?

6 thoughts on “Lalkowe creepypasty

Dodaj komentarz