Integrity Toys Alyssa

Znów się zepsułam. W czwartek spadłam z konia (wysoki był), złamałam obojczyk i szpitalowałam w efekcie do poniedziałku. Ręka nieco niesprawna, nie wiem, jak będzie ze zdjęciami w najbliższym czasie :/ Na szczęście są jeszcze te z ostaniego wypadu na miasto z Ewą.

Bohaterką dzisiejszego wpisu, niejako z konieczności, jest nieznana z imienia lalka od Integrity Toys. EDIT: już znana – to Alyssa 🙂 Nie mam bladego pojęcia czy to model kolekcjonerski, czy co i niewiele mnie to obchodzi. Spodobała mi się, kupiłam, przebrałam w ciuszek od Magality i wypuściłam na spacer 😉

x

x1

x2

x4

x5

x6

x7

x8

Wczoraj, dzień po powrocie ze szpitalowczasów, dostałam, jakby na pocieszenie (chociaż smutna nie jestem, mogło być znacznie gorzej) dwie przesyłki z lalkami 🙂 Poza tym zasadzam się na tonnerową replikę Sindy. Trzymajcie kciuki 😉

36 thoughts on “Integrity Toys Alyssa

  1. oj, to bardzo Cię szkoda mi, baaardzo!

    a nowa pięknotka przewspaniała!

    na Sindy od Tonnera i ja się zasadzam – tę z
    mahoniowymi włoskami i uroczą grzyweczką ♥

  2. Ładne ma ciało. Takie nózie krągłe, a nie jakieś patyki, jak u reszty FRków. Fiknięcia z kunia nie zazdroszczę – dwa tygodnie temu siedziałam na bydlęciu po raz pierwszy w życiu i było wysoko. Stanowczo wolę karmić potwory marchwią z poziomu ziemi. Zdrowiej szybko!

  3. Ja również życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności! A lala bardzo efektowna, mnie z kolei kojarzy się z czarnym charakterem z latynoskiej telenoweli :D.

  4. Cóż, konie to w głębi ich końskiej duszy zwierzęta niepokorne – może właśnie na tym polega ich urok? Znałam kiedyś faceta, który intensywnie jeździł konno od dzieciństwa i niewiele miał kości niepołamanych. Oby się szybko zrosło. Lalka ma piękny brzuch.

  5. Intrygująca lalka, zapada w pamięć. Dużo zdrowia i niższych koni (to tak na przyszłość) i powodzenia w zasadzkach na Sindy (chętnie ją u Ciebie na pięknych zdjęciach obejrzę, więc trzymam kciuki)!

Skomentuj

