Księżniczka Luna czyli jestę kosplejerę ;)

Wczoraj udałam się na długo wyczekiwany VIII Wrocławski Ponymeet. Można powiedzieć, że było to przyjemne z pożytecznym, bo nie dość, że lubię MLP, to jeszcze są wystarczająco bliskie fantastyce, żebym reklamowała tam nasz Polcon 🙂 W zasadzie była to delegacja 😉 Bronies jak zwykle mnie nie zawiedli. Uwielbiam ich wesołość i entuzjazm, zawsze poprawiają mi bazowy nastrój na długo.

ponymeet

napotkane kucysie reklamują Polcon 2016 🙂

Tym razem postanowiłam wreszcie iść w przebraniu. Początkowo miała być Chrysalis, ale w końcu padło na księżniczkę Lunę. Chociaż strój poskładałam z tego, co miałam w domu: gorsetu, spódnicy i skrzydeł Izis, to ozdoba głowy i naszyjnik są całkowicie DIY.

lunaluna1

I tak się narobiłam, żeby potem Z A P O M N I E Ć aparatu – goopek ja :/ Nie mniej jednak przebranie zyskało aprobatę środowiska, co bardzo mnie cieszy 🙂

A to Luny, które do tej pory udało mi się zgromadzić:

lunae

 

22 thoughts on “Księżniczka Luna czyli jestę kosplejerę ;)

Dodaj komentarz