Czym Disney Store bogaty, tym rady

Na początku września wybrałam się znów do Londynu. Tak jak poprzednio, weszłam do Disney Store przy Oxford Street, ale tym razem zeszłam nawet na dół – na piętro dedykowane Disneyowskim księżniczkom. Zrobiłam to dla Was, bo mnie one ani ziebią, ani grzeją.

Powitał mnie taki stojak, nawet była jakaś promocja, ale niestety nie pamiętam dokładnie jej warunków. 2 w cenie 1? Kup jedną, weź drugą za pół ceny? Coś w ten deseń.

Jak widać, w tle znajduje się regał z księżniczkami w postaci dziecięcej (Disney Animators), tam mnie nawet coś zainteresowało, ale o tym za chwilę. Tu macie regał poświęcony najnowszej odsłonie Mulan (nie oglądałam, ale pewnie to zrobię ze względu na zawartość Donnie Yena 😀 ). Całkiem się fajna się wydaje ta Mulan, oczy ma w normalnej płaszczyźnie i nie jest różowiasta, co wielu z Was z pewnością się spodoba 🙂

W powiększeniu prezentuje się tak 🙂

Oraz tak 🙂

A to jest nowa mała Merida – to, co mnie zainteresowało na regale z Disney Animators. Moja pierwsza myśl? Toż to Chucky! Merida jest nowym Chuckym 😀 Popatrzcie tylko na tę minę. Dać jej pasiastą bluzeczkę, ogrodniczki i wielki nóż – Chucky jak malowanie 😉 Po powrocie do domu sprawdziłam, czy tylko mi się tak skojarzyła. Nie, nie tylko… 😀

zdjęcie pochodzi z portalu Pintrest

Serio, przez chwilę miałam ochotę ją kupić 😉

W Disney Store obecnie można dostać też Star Wars i Marvela, odkąd firmy zostały kupione. Ucieszyłam się, widząc, że nie próbują zbijać kasy na śmierci Chadwicka Bosemana (dalej jestem w szoku… był ledwo 3 lata starszy ode mnie 😦 ). Owszem, można kupić figurki Czarnej Pantery – piękne i tak samo drogie – ale te akurat stoją tam ciągle obok pozostałych bohaterów Marvela. Nawet Stan Lee się załapał w serii Marvel Legends 🙂

Franczyza Star Wars wciąż wypuszcza coś nowego, mimo niekoniecznie pozytywnego odbioru trzeciej sagi, wygląda na to, że zwłaszcza Baby Yoda świetnie się sprzedaje. Wydaje się, że sklep jeszcze trochę postoi 😉

20 thoughts on “Czym Disney Store bogaty, tym rady

  1. Mulan podoba mi się baaardzo!
    ma harakterną twarz – jest na
    drugim miejscu po Jasminie ♥

    z nieletnich bohaterek – niestety mam chrapkę na inną małą słodką rudaskę :

    niedawno też wspominałam Bosemana,
    wciąż to do mnie nie dociera…

  2. Chociaż nigdy nie ciągnęło mnie do Disneyowskich postaci, to muszę przyznać, że nowa Mulan wygląda interesująco. Na film się nie wybieram, o wiele bardziej ciekawi mnie nowa Diuna. Dlaczego nie ma lalek z Diuny? Fajnie byłoby mieć lady Jessikę albo Chani. 🙂

  3. Nie ma to jak wycieczka do sklepu z lalkami z prawdziwego zdarzenia. Jest co pozwiedzać i pooglądać, nawet jak się nie kupuje. Dziękuję za fotorelację 🙂 Gdyby Ci gdzieś tam w tych lepiej zaopatrzonych sklepach mignęła para z X-Files w nowym wydaniu, to pliiis o kontakt 🙂

  4. No powiem Ci, że ta nowa Mulan wygląda niezwykle interesująco…

    Ja o lalce Chuky nie pomyślałam, bo ja niehorrorowa jestem. 😛

  5. Ha, ha …też mnie zainteresowała nowa Mulan:) Jestem na etapie…Młoda może pójdziemy? a tak naprawde przecież chodzi o …Donniego Yena przecież:)))

  6. Chciałabym tam pojechać. Znając życie to przewaliłabym cały hajs na lalki XD Nie rzuciła Ci się tam Elinor z Fergusem od Meridy Walecznej?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s