Siłaczka

Lalki z mattelowskiej serii WWE (World Wrestling Entertainment) pierwszy raz zobaczyłam nie tak dawno na blogu u Inki. Od razu mi się spodobały, zwłaszcza ich kolorystyka oraz umięśnione ciałka. Mimo że to mattelki, nie wiążą się z nimi żadne sentymenty, tak jak z Barbie, więc od razu zapałałam chęcią zapoznania się bliżej z tym produktem. Nie od razu zaskoczyłam zresztą, że to produkty Mattela. Na wrestlingu się nie znam, w latach 90. czasem oglądałam go w tv po lekcjach, głównie starając się rozpracować, na czym polega atrakcyjność tego dziwnego widowiska. Zostało mi w głowie tylko jedno imię z tamtych czasów – Undertaker. Nie przypominam sobie też żadnych kobiet na ringu. Czy wrestlerki już wtedy istniały, nie wiem. Dobrze, że istnieją teraz 🙂

aliciaMoja lalka, za której pojawienie się u mnie w kolekcji odpowiada Ewa <3, prezentuje wrestlerkę Alicię Fox. Podobieństwo do żywego oryginału nie jest powalające, ale chyba nikt się tego nie spodziewał za playline’ową cenę. Podobają mi się oczy i uśmiech lalki, który odbieram jako wyrażający pewność siebie.

alicia2alicia3

Jak widać, Alicia stoi sama, a to dzięki dużej stopie (znacznie większej niż u Barbie) i płaskiej podeszwie. Wyraźnie widać jej atletyczne kształty. Nóg ani rąk z pewnością nie da nazwać się wychudzonymi 🙂

alicia4

Umięśniona sylwetka niczego jej nie ujmuje, w kwiatkach prezentuje się tak samo dobrze, jak bardziej tradycyjnie kobiece lalki. Kwitnący rzepak w tym tygodniu równie pięknie pachnie miodem ❤

alicia5

Ubranko, jakie jest, każdy widzi – małe i skromne, ale tu znów kłania się cena. Włosy prezentują się całkiem znośnie, nie próbowałam ich rozczesywać. Głowa jest dość miękka, ale nie w całości, podejrzewam, że zawiera niestety odrobinę kleju.

alicia6

Kwiatki kwiatkami, ale o formę trzeba dbać 😉 Wiszące zdjęcie z dedykacją, jak zawsze, dla Ewy 😀

alicia7alicia8

Fajna jest, cieszę się, że ją mam. Obejrzałam pozostałe dostępne obecnie na angielskim Amazonie i, no cóż, są jeszcze inne, które mi się podobają, ale może wytrzymam bez kupowania ich 😀 Niektóre mają drugie ubranko w zestawie, ale to często wręcz podwaja cenę. Rozmiar nogi wrestlerek może przesądzić o ich (nie)popularności, jak wiadomo im bardziej uniwersalna lalka pod względem akcesoriów, tym lepsza sprzedaż. Biorąc jednak pod uwagę staż Mattela na rynku, raczej wiedzą, co robią.

Na koniec proszę się przyznać, kto na widok tytułu wpisu pomyślał o Żeromskim 😀

 

 

 

18 thoughts on “Siłaczka

  1. pomyślałam, ale równolegle miałam PEWNOŚĆ,
    że to z pewnością o takich mocarnych kobitkach
    piszesz :)))

    pannica fajna – buty od WWE pasują na Jemki –
    moje hasbrowe Duże Stopy cieszą niezmiernie
    z różnorodnego obuwia od siłaczek :)))

  2. Nie pomyślałam. Pewnie dlatego, że dziś oglądałam Mistrzostwa Europy w podnoszeniu ciężarów. Taka zarzuca sobie 150 kg ( trzy worki zboża) i nic. Alicia jest bardzo urodziwa, ciałko ma fajne, takie w sam raz. Z butami będzie kłopot i to chyba jedyny mankament. Jaka cudna wiosna u Ciebie, rzepak, jabłonie i niezapominajki. 🙂 Pozdrawiam 🙂

  3. Ja też kompletnie nie znam się na wrestlingu, nawet go nie lubię. Z czasów młodości kojarzę tylko Hulka Hogana i Breta Harta. Napakowanych babek też nie lubię, więc ten Mattelowski wypust nie dla mnie. Podobają mi się jedynie jej kozaczki. I widoczkami także mogę się ponapawać. 🙂

  4. Cieszę się, że Alicia podoba Ci się 😀 a buty się zrobi 😛
    Cudne fotki jak i sesja – choć niekoniecznie ta wisząca 😛
    za to w niezapominajkach mnie urzekła ❤

  5. Przez moment była u mnie jedna z tych panien, ale nie zapałałam do niej sympatią.

    Twoja prezentuje się bardzo ładnie na tle tych wiosennych widoczków. Pierwszy portret z niezapominajkami – bajka.

  6. Fajna ta Alicia. Buzia sympatyczna, włosy fajnie ułożone, dobrze zbudowana… A fotki w wiosennej scenografii fantastyczne!

    • Liczyłam na bluebells, ale ostatnio było dość zimno i mało słońca, więc jeszcze się nie rozwinęły. Rzepak też się nie posunął za bardzo do przodu, ale pachnie tak, że z daleka czuć 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s