Blajtki w kwiatki ;)

blytheblythe1blythe3blythe4blythe5

That’s all, Folks! 🙂

22 thoughts on “Blajtki w kwiatki ;)

  1. Konkurencję kwiatkom zrobiły, bo same kolorowe jak kwiatki. Ciągle żałuję, że ich ciałka są takie mikre. Pozdrowionka ☺

    • Teraz się pokazały naprawdę brzydkie lalki z całkiem większym od tego, a mniejszym niż Barbie, może na to się uda przesadzić. Natomiast są tacy, co na te mikre ciałka szyją 🙂

      • Zdarzyło mi się szyć dla takiej. Masakra ale da się. Natomiast ja podziwiam tych, co robią im sweterki na drutach i szydełkowe buciczki 😊 To dopiero hardkor jest.

  2. Oj skąd masz tę piękną blajtusię wróżkową? Takie ma oczka jak moja Dorotka ☺ Szukałam na Allegro. Nie ma nic, raz widziałam ale bardzo drogo…

Skomentuj

