5 lat lalkowego blogowania :)

Nie wiadomo kiedy stuknęło 5 lat Mangustowa 🙂 Przez ten czas przeszła mi przez ręce masa lalek, akcesoriów i strojów. Od trupków wygrzebanych w lumpach i na śmieć-targach, przez używki z Allegro, lalki nowe, a wszystko mniej lub bardziej wymarzone w danej chwili 😉

Przez te pięć lat parałam się (najbardziej) szyciem i robieniem biżuterii, (nieco) rerootem, (jeszcze mniej) robieniem domku i akcesoriów. Nie raz i nie dwa przechodziło mi przez głowę, że właściwie na co mi to wszystko – chyba jak każdemu zresztą. Z co najmniej kilku czystek doszłam do zestawu lalek poniekąd zadowalającego.

A co najważniejsze, przez te pięć lat poznałam Was – fajnych, pełnych pasji ludzi 🙂 Fajnie, że jesteście tutaj ze mną :*

5th-anniversary-golden-edition_1017-4045

30 thoughts on “5 lat lalkowego blogowania :)

  1. Gratuluję !!!! Oczywiście,że się cieszę z poznania Ciebie i też życzę jeszcze wiele radości z zabawy lalkami i kolejnych lat z Nami w blogosferze 🙂

  2. I ja się cieszę, że choć troszkę Cię poznałam przez bloga 🙂 A Skrzacik Tangkou, od Ciebie, wciąż mi to przypomina 🙂 Wszystkiego naj na 5 rocznicę 🙂

  3. Wszystkiego lalkowego z okazji jubileuszu! Mnie to czeka za miesiąc. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam, choć tylko wirtualnie. Czytanie Twojego bloga i oglądanie zdjęć zawsze sprawia mi ogromną frajdę. Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu lat blogowania i lalkowania!

  4. Dużo pozytywnego na następne lata i może druga Mangusta w tym „pomoże” 😀
    Wszystkiego najlepszego … 😀

  5. Spełnienia lalkowych marzeń! Czas tak szybko leci, a ja jeszcze pamiętam, jak byłaś „nowa” 🙂

  6. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy 🙂 Spełnienia lalkowych marzeń i poznania jeszcze więcej fajnych osób 🙂

  7. Bardzo przyjemna rocznica 🙂 Dużo lalkujących osób nie daje rady utrzymać zainteresowania tym hobby i przez rok, a tu – pięć lat, wypełnionych plastikami różnych gatunków i pochodzenia. Trzymię kciuki za kolejną piąteczkę w okołozabawkowych klimatach 🙂

  8. Pięć lat, to brzmi dumnie! U mnie na razie półtora roku… Wiele się nauczyłam, poznałam ogrom fantastycznych ludzi – w tym Ciebie, co mnie niezmiernie raduje, choć to tylko wirtualna wymiana zdań. Twoja rocznica to fantastyczny wyczyn. Musisz rzeczywiście kochać swoją pasję. Życzę kolejnych lat, które przyniosą Ci radość i spełnienie najskrytszych lalkowych marzeń. Uściski!

Skomentuj

