1 kwietnia – Dzień Klauna

Ewa mnie oświeciła, że dziś Dzień Klauna. Ponieważ wszystkie pozostałe dotychczasowe dni lalkowego kalendarza radośnie przegapiłam, dzisiaj postaram się nadrobić 🙂

klaun1

Pamiętacie jeszcze Gigglesa ze Złowrogiego Cyrku Tonnera? Ciągle tu jest i dalej wyrywa lalkom rączki 😀 A jego kolega po fachu, mały Schizo, ciągle mieszka w moim plecaku 🙂

klaun2klaun

W Dzień Klauna nie sposób nie pamiętać o klaunie, od którego zaczęła się fascynacja tematem – Pennywise’a z ekranizacji To Stephena Kinga i jego „when you go down with us, you’ll float too”. Ostatnio film odświeżałam sobie w towarzystwie Mangusty 🙂

15338866_1252560121472362_7293079819690111484_n

HAPPY CLOWNS’ DAY EVERYONE!!!

21 thoughts on “1 kwietnia – Dzień Klauna

  1. Groteska życia mnie ostatnio przygniata :/ na nic nie mam czasu :/ więc dzień klauna tez niestety się nie udał :/ …….

    Giggles to mój mroczny przedmiot pożądania 🙂 jest fantastyczny i ciągle wierzę, że uda mi się go zaprosić do Baśniowa 🙂

    Film TO oczywiście widziałam, nie jeden raz i pewnie jeszcze nie raz zobaczę 🙂

  2. „TO” był strasznym filmem, jak na ówczesne standardy. Do dzisiaj nie lubię klaunów. Ogólnie klauni są przerażający z wyglądu i zamiast bawić wywołują migrenę 😀😁 A twój tak rezolutnie spogląda, widać, że coś knuje po kryjomu ☺

Skomentuj

