NKL – Horror w ciapki

Zadaniem pierwszym Noworocznego Konkursu Lalkowego (NKL) było zrobienie zdjęcia na temat Horror w ciapki. W szranki stanęły tylko trzy osoby. Nie ufacie, że mam coś fajnego do oddania?  😛

Oto ich prace 🙂

dsc09571

Inka

dsc_6454

Stary Zgred

imag2062_1

Natalia Tadra

Wszystkie trzy są genialne i sprawiły mi dużo radości. Dzięki! Dobrze, że nie muszę wszystkiego rozstrzygać już teraz, bo miałabym duży problem. Liczę, że widzimy się w etapie kolejnym – lalkowe drabble 🙂 Poniżej, dla przykładu, moja własna lalkowa stusłówka:

Porcelanka

Stoisz na półce od dawna. W twoich szklanych, zakurzonych oczach odbija się pokój – kawałek mojego świata. Twoje porcelanowe ciało jest kroniką rodzinnych zdarzeń. Dzięki tobie pamiętam. Brązowa plamka na spłowiałej sukni to kropla gorącej czekolady, którą niechcący oblałam cię podczas zabawy z mamą. Smuga na policzku pochodzi od sadzy z kominka, gdzie chciałam cię ukryć przed potworem zakradającym się nocami do mojego pokoju. Bardzo się wtedy bałam. Jednak wkrótce przestał się pojawiać. Niedługo po tym zauważyłam, że brakuje ci jednej dłoni, a porcelanowy kikutek jest lepki od krwi. Z jakiegoś powodu twoja obecność od zawsze napełniała mnie poczuciem bezpieczeństwa…

 

Do zobaczenia w drugim etapie 🙂

EDIT:

Są jeszcze kolejne 🙂

Horror w ciapki.jpg

Kasia Zbieraczka

kropki-004

Szara Sowa

17 thoughts on “NKL – Horror w ciapki

  1. ha! zaskoczyła mnie obecność Natalii –
    nie wiedziałam, że lubi krwawe klimaty!

    zaś co do stusłówki – naliczyłam 99 słów!

  2. Bardzo interesujące prace 🙂 Myślałam nad wzięciem udziału w zabawie, ale nie wyrabiam się w czasie ostatnio z niczym a i córeczka też nie daje chwili wytchnienia. Może załapię się na inny konkurs 😀 Za to z ciekawością czekam na ciąg dalszy zabawy. Pozdrawiam Danka

  3. Gratuluję uczestnikom ciekawych pomysłów na zdjęcia. Temat naprawdę nietypowy, bardzo różnorodnie go uchwyciliście ;D

Skomentuj

