Przegapiłam…

… czwarte urodziny własnego bloga :/

12571516953_188e68a836_b

Niestety może to oznaczać, że po prostu zrobił się mało ważny, bo chociaż mam masę roboty z organizacją imprezy (NIGDY WIĘCEJ NIE ROBIĘ KONWENTÓW!!!), to jednak znajduję wolny czas, mało, ale znajduję, na inne rzeczy. No cóż, życie po to jest, żeby nas weryfikowało.

W najbliższym czasie postaram się dokończyć sprawę z urodzinowym Candy – sporządzić listę chętnych i zrobić losowanie. Zapewne moi wąsaci czterołapni asystenci mi pomogą, czy będę tego chcieć, czy nie 🙂

 

28 thoughts on “Przegapiłam…

  1. Wszystkiego najlepszego 🙂 Daję znak, że tangkou dotarła. Będzie żyć, chociaż poczta niemiłosiernie wygniotła paczkę. Była dobrze zawinięta i pomogły jej też stosy ubranek 🙂 Dziękuję za wszystkie gratisy, konika porwała moja córeczka 😀 Nowe życie Skrzata na moim blogu. Pozdrawiam, mamidana,

  2. Oceanów wszelkich dobrych samospełniających się życzeń :))) i wszystkiego lalkowego i nie tylko z okazji urodzin :))))))

  3. Nawiązując do Twojej skandalicznej obsuwy;) składam spóźnione, najserdeczniejsze życzenia z okazji blogowych urodzin – obyś zawsze nie miała czasu na blogowanie tylko z tych dobrych powodów!:))))

  4. Sto lat sto lat!! Pamiętam Twoje blogowe początki a Ty mówisz, że to już 4. lata minęły?!
    Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać! 🙂

  5. Ja też przeoczyłam swoją czwartą rocznicę blogowania – może do wody czegoś dodali albo w powietrzu rozpylili …. :/
    Niech Ci się kucyki dobrze chowają – nie przegap piątej !!! 🙂

Skomentuj

