Długa podróż Sydney Chase

Lalka wyruszyła w drogę 23 maja br. Tydzień później została zatrzymana przez WER Zabrze na jedyny miesiąc… Możecie sobie wyobrazić moje „zadowolenie”. Pierwszy raz przytrafiło mi się coś takiego, a przecież użytkowniczką ebaya jestem już kilka lat.

Kiedy Sydney utknęła, dostałam laurkę od urzędu z opisem wymaganych papierów, które wysłałam zaraz następnego dnia po odebraniu wezwania. Kilka dni później zadzwoniłam tam – nikt nie odebrał, po czym napisałam maila z prośbą o wyjaśnienie. Odpowiedziano mi, że moje dokumenty nie nadeszły (mimo że miałam potwierdzenie sms o doręczeniu przesyłki – kto kłamał?). Dostałam szału na wieść o tym, że zgubiono skan mojego dowodu i pani po drugiej stronie maila oberwała rykoszetem tegoż szału… Przyjęła jednak i puściła dalej moje dokumenty.

Sydney wyszła „z więzienia” kilka tygodni później. Nie mam pojęcia, dlaczego nie otworzono paczki, przecież lalki przychodzące do mnie często nosiły ślady takiej właśnie kontroli. W środku, poza lalką, była kopia transakcji ebayowej, dokładnie taka, jak ta, którą musiałam dosłać…

Całe szczęście to wszystko już za mną i mogę się delektować nowym plastikiem 🙂

sydneychsydsydney

Przypominam, że jeszcze 5 dni można zgłaszać się na candy rocznicowe Mangustowa 🙂

16 thoughts on “Długa podróż Sydney Chase

  1. Strajk celników swoje zrobił. Moja paczka już drugi tydzień ma status „HELD BY CUSTOMS AT DESTINATION”. Z niecierpliwością czekam na list z celni w celu wyjaśnienia co to takiego. I tylko się boję, żeby ktoś nie wyjął mojego rycerzyka z opakowania i się bawić nim nie zaczął 😀

  2. ależ Ona jest niesamowita!!!
    wspaniale, że jest u Ciebie –
    już sobie wyobrażam kreacje,
    które dla Niej stworzysz :)))

  3. Nareszcie! Cholery teraz można dostać z przesyłkami. Dobrze, że już w domu. Ładna lalka.

Skomentuj

