Ni nam samym, ni we dwoje zostać nam…

Są takie lalki, które nie dostarczają mi żadnych dylematów – albo je uwielbiam, albo ich nie chcę. Niestety są i takie, co powodują nieustanne wątpliwości. Jak te dwie na przykład:

twylatwyla1twyla2

Moja druga Twyla, duch, któremu zmazałam czerwone usta.

ale16ale17ale18

Oraz moja pierwsza Tonnerka ever – ta, co mi zarazę do domu zwlokła – Fifth Avenue Layne Reese. Kiedy na nią patrzę, różne drobiazgi mnie denerwują. A potem robię jej zdjęcie i te drobiazgi przestają mieć znaczenie. I tak w kółko. Bądź tu mądra :/

11 thoughts on “Ni nam samym, ni we dwoje zostać nam…

  1. ciemnowłosa potrafi zawładnąć, oj taak!

    jeśli kiedyś jednak będziesz chciała Ją
    wygnać na cztery świata strony – polecam
    się życzliwej pamięci ♥

      • no bo jak była Layne ruda i czarna –
        chwytałam płomiennowłosą – może
        i krzywdząco postąpiłam wtedy, może
        i dość seksistowsko podeszłam do
        tematu – ale żałuję i obiecuję poprawę!

  2. zmazanie czerwonych ust u Twylii to był
    świetny ruch – teraz jeszcze bardziej jest
    że tak to ujmę „uduchowiona”

      • OOO TAK – zrób to Rochelle!!!

        sama się wtedy zdziwisz, jak zupełnie inaczej spojrzysz na tę lalkę – i trudno – pewnie wtedy nawet już będziesz pewna, że Jej nigdzie i nikomu nie oddasz – a może nawet pójdziesz o
        krok dalej – i zmienisz włosy, kto wie, kto wie – Ona potrafi
        wejść do głowy, do serca…

  3. Zacytuję hit moich młodych lat: Trudno tak razem być nam ze sobą, bez Ciebie nie jest lżej. Mam pełno takich lalek, które usiłuję zaszufladować do kategorii „wynocha”, bezskutecznie na razie.

Skomentuj

