Sama?

maud

Dręczy mnie takie przykre uczucie.

maud1

Jak gdybym coś zgubiła lub zapomniała o czymś istotnym.

maud2

To uczucie wygnało mnie dziś z domu.

maud3

Znów czuję się obserwowana. I nie wiem, dlaczego, ale włożenie czerwono-czarnych rajstop wydało mi się dziś szczególnie ważne. Bez sensu, prawda?

maud5

Ile razy wydaje mi się, że dostrzegam coś kątem oka, odwracam się, sięgam po to, ale tego już nie ma. To takie przygnębiające…

maud6

Czasem przytłacza mnie to jak kamień – dosłownie (:P)

maud7

Nie wiem, co mam zrobić, żeby to się skończyło.

maud8

Nie mogę przed tym uciec ani się schować.

maud9

A jeśli moje zmysły tego nie ogarniają…

maud10

…to po co mi one?

maud11

c.d.n.

20 thoughts on “Sama?

  1. czarnoczerwone getry to był trafny wybór –
    pasują przecież do narękawków, więc tak,
    miałaś rację – to było potrzebne i ważne!

      • pewnie, że nic nie pojmuję ani w ząb –
        żadnych tych horrorowatych gierek
        nigdy nie czułam – taka jestem wręcz
        nieczuła i już!

        do mnie trzeba pogodnie i wprost,
        bez zbędnych metafor, ot co!
        także ten tego – obiecuję więcej
        głupio nie komentować – tylko w
        kwestiach dla mnie zrozumiałych!

      • Zobacz sobie jakieś inne zdjęcie, na którym Chloe widać całą, albo poczekaj na c.d.n., to skumasz 🙂

  2. Uuuuu, z lekka powiało grozą 🙂 Świetny post, czekam na ciąg dalszy!

  3. Bardzo klimatyczne zdjęcia, i do tego super wypadające kolorystycznie.Czerwone akcenty wypadają wspaniale zarówno na zdjęciach z obecnością w tle, jak i na tych z kwiatami.

Skomentuj

