Kucyki są jak cebula

Mają warstwy 😉

pony

Warstwa pierwsza: G3

pony1

Warstwa druga: G3

pony2

Warstwa trzecia: wciąż G3

pony3

Warstwa czwarta: G1

pony4

Warstwa piąta: G1 i G4

pony5

Warstwa szósta: G4

pony6

Widok warstw z boku 🙂

Kucyki zeszły z półek do pudła z powodów praktycznych – tam się nie zakurzą, a na pewno nie tak, jak kurzyły się na półkach w towarzystwie książek.

Lalkowa wyprzedaż w toku, dziękuję wszystkim, którzy do tej pory wzięli udział w akcji odgruzowywania Mangustowa 🙂 ❤

23 thoughts on “Kucyki są jak cebula

  1. nie trzymaj ich tak ponieważ po dłuższym czasie dzieje się coś z gumą i robią się na kucykach plamy i odgnioty.
    trzymałam tak G3 i G2 i mam je w żółte, brązowe plamy…
    najlepiej jak zapakujesz każdego oddzielnie w torebeczkę i wtedy mogą tak leżeć 🙂

    przetestowałam na swoim stadku a szkoda aby się zniszczyły 🙂

      • niestety, ja teraz też każdego zapakowałam przy przeprowadzce w oddzielny woreczek bo się bałam że zrobi się to samo co z poprzednimi… a bardzo mi ich szkoda bo kupiłam je nowiutkie a teraz wyglądają jakby przeleżały nie wiadomo ile w piwnicy czy cuś… 🙂

Skomentuj

