Likwidacja kolekcji

Tak jak wyżej. Rozważę sprzedaż KAŻDEJ lalki za odpowiednią cenę. Dla dobrych znajomych z blogów możliwe raty itp. Planuję odsiać towarzystwo tak, by zostały tylko moje dzieciowe lalki, Tonnerki i trupy, ale jeśli komuś będzie bardzo zależało na danym egzemplarzu, możemy próbować się dogadać 🙂 Kucyków nie sprzedam, proszę o to nie pytać, bo szkoda czasu 🙂 Część lalek, których nie było na blogu (wcale albo dawno), postaram się dodać w najbliższym czasie. Obecnie jestem okulawiona, więc dotarcie na pocztę to wyczyn, może się zdarzyć, że na przesyłkę będzie trzeba nieco poczekać :/

mail: delvanakk@gmail.com

Buźka! :*

38 thoughts on “Likwidacja kolekcji

  1. Dzień dobry – jestem kolekcjonerką z Wrocławia, chętnie spotkam się z Panią i odkupię jakieś lalki, poszukuję głównie rudo i ciemnowłosych. Proszę o kontakt mailowy

  2. nie wierzę, ale trudno – czy niebieskowłosa j-dolka,
    do której swego czasu pisała, rzewną odę – da się
    porwać do Szydełeczkowa – może choćby i naga ♥

      • amnezję mam cy cuś – kojarzę w tejże chwili
        tylko panienkę Van Gogha – czy coś mnie
        ominęło?! :DDD

      • Z ostatnich komentarzy przypominam sobie, że chciałaś, by przeprowadziły się do Ciebie Tonnerki (na pewno 2 chcę sprzedać) i tzw. kartofelki (jedną).

      • ale gwoli sprawiedliwości – dodam, iż
        zrobiła na mnie wrażenie Twoja integrity
        Allysse – jakby co – chętnie ustawię się
        w kolejce – chyba, że Paola R. została…

      • palpitacje mam, palpitacje mam –
        napisałaś mi – TONNERKI!!!
        Kobieto – ja chyba sprzedam meble,
        by mieć na Twe panienki!!!

        i to nie jest żart!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Alyssę poproszę o zaklepanie – chyba,
        że potwornie Ci zależy na czasie – a co
        do większych panienek – które byłyby w
        swej łaskawości uszczęśliwić moje progi???

      • Antoinette blondynka na sto procent. Zastanawiam się też nad paroma innymi. Na pewno nie: Mei Li, Jeremy, obie Avy, Stella, Arwena, Antoinette goth, Giggles, Agnes Dreary, Parnilla brunetka, Ellowyny. Resztę rozważę. Thea już zaklepana. Alyssę zaklepuję.

  3. Zostały jeszcze jakieś j-doll i kurhn ? A jakie tonnerki ida do ludzi ? Może cenobitka też do adopcji ?

  4. aaa – jakbyś chciała KIEDYKOLWIEK rozstać się
    z rudą Layne / rudą Tyler / rudą Stellą – pamiętaj,
    proszę, o mnie – proszę, proszę, proszę… :DDD

    i już nie jęczę!

  5. Chętnie adoptowałabym którąś z Dynamitek (Reese albo Rufus a może Sooki)- trudno mi się decydować którą, bo wszystkie są urocze 🙂
    Jaka byłaby cena ?
    Napisałam też maila w tej sprawie 🙂

Skomentuj

