Wiosna!

Mangustowo poczuło wiosnę, zazieleniło się i rozkwita 🙂 Wróżki przeciagają się i rozprostowują skrzydełka 😉

wiosnawiosna1

W związku z ogólnie wiosennym nastrojem z szuflad i pudeł wychodzą różne plastikowe dziewczęta: Joyce, której imię ma sporo wspólnego z radością…

teresa3teresa2

… i jej siostra, cukierkowa syrenka 🙂

teresa1teresa

Obie są na nowym moldzie Teresa, który z dnia na dzień podoba mi się coraz bardziej.

teresa4Do Mangustowa zbliża się kolejna fala wyprzedaży, może nawet wychlupie się już z kolejnym postem. Wywołało ja znalezienie w pudle stojącym w lalkowej szafce rzeczy, o których zapomniałam, że w ogóle je mam… A jak wiadomo, co za dużo, to niezdrowo. Zastanawiałam się nawet nad przesianiem Tonnerek, ale one wszystkie są tak wyjątkowe, że to wybitnie ciężkie zagadnienie :/

23 thoughts on “Wiosna!

  1. fal będę wypatrywać jak kania dżdżu 🙂
    zwłaszcza tych fal o większym zasięgu,
    mogących niejedną tonerzycę z spod
    Twojego progu unieść ku nieznanym
    lądom i krainom – np. do Szydełeczkowa…

  2. Syrenka nie biega z łakociami za stanikiem !!!! ona ma morską biżuterię :)))))
    Ja też będę wypatrywać tych fal ….. niosących większe rozmiary :)))))

  3. Mnie ten nowy tereskowy mold raz przyciąga, a raz odrzuca. Nie wiem dlaczego 😦 Kiedy widzę na blogach fotki laluszek z tym moldem, to bardzo, bardzo mi się podobają. Mogę je oglądać i wzdychać do nich 🙂 Natomiast, kiedy oglądam pannę zapudełkowaną w sklepie – jakoś mnie nie przekonuje. Nie wiem dlaczego. 🙂 I teraz znowu, kiedy patrzę na Twe panny, serce bije mocniej… Ach te lalkarskie emocje 🙂 😀

  4. hmmm wiosna mówisz? 😉 a ja dziś ściągałam resztki śniegu (pierwszego od dawna) z auta rano…u nas nie zanosi się ;( a mold Teresy też coraz bardziej mi się podoba, po ostatnim oglądaniu na żywo nabieram do niej sympatii 🙂

  5. … na wszelki wypadek nie otwieraj za szeroko okna-co ma skrzydełka może wyfrunąć 🙂

Skomentuj

