Trochę psio, trochę kuco :)

Witam w grudniu! Przez najbliższe dwa miesiące nigdzie się nie wybieram, więc moja obecność na blogu powinna wrócić do normy 🙂 Mam, co prawda, do napisania kilka tekstów, pracę dyplomową z hodowli koni i nauczenie się na egzamin, ale nie będę przecież siedzieć nad notatkami 24 na dobę, zwłaszcza że chodzą mi po głowie różne lalkowe historyjki 😀 Chciałabym też szyć dalej i klecić różne lalkowe przydasie 🙂

Póki co, zaległe foto sprzed dwóch miesięcy z Gdańska. Zawsze, kiedy tam jadę, sprawdzam pobliskie supermarkety. Zwykle trafiam na jakąś mniej lub bardziej interesującą promocję, co owocuje nowymi kucami 🙂 Ponieważ do mamy jeżdżę z psem (mąż oprotestował zostawanie w domu ze wszystkimi zwierzętami. Ciekawe, co będzie, kiedy będzie musiał ogarniać też konie 😀 ), tym razem kotów nie uświadczycie 🙂

ponyein

Oto księżniczka Celestia, wreszcie biała – z jakiegoś powodu często robią je różowe – oraz mój kochany Ein. Wczoraj mój czterołapny przyjaciel skończył 12 lat ❤

ponyein1

Celestia pochodzi z serii Through the Mirror. Kucynka jest większa niż standardowa figurka. Niektórzy bronies nazywają Hasbrowe kucyki pogardliwie „kucami do czesania”. Być może umknęło im, że gdyby nie Hasbro, poniacze mogłyby nawet nie zostać wymyślone…

ponyein2ponyein3ponyein5

Październik był ciepły, kwiatki mojej mamy kwitły intensywnie 🙂 Szczególnie była zadowolona z ponownego kwitnienia storczyka.

ponyein6ponyein7ponyein4

A ja jestem zadowolona z moich zwierząt i mojej kolekcji plastików 🙂

20 thoughts on “Trochę psio, trochę kuco :)

  1. Twój nieTUZINkowy towarzysz –
    niczym udomowiony lisek –
    chwyta niezmiennie za serce!

    jakbyś przyszła na lalkowisko
    z Einem – obawiam się, że to On
    zwyciężyłby w przedbiegach ;DDD

  2. Serdeczności dla piesia, mnóstwa zdrowia i energii 🙂 Kucyki jak zwykle ferja barw i energii !!! Lubię poniaczki podglądać u Ciebie 🙂

  3. Gratulacje dla przystojnego jubilata 🙂 Czy to corgie ?? Moja kotka rozpoczęła dzisiaj 19 rok życia..

  4. Wszystkiego najlepszego dla Ein’a 🙂 a księżniczka Celestia rzeczywiście inna jakaś taka biała… przywykłam do różowiastej (nasza jest wielka, ma ruchome skrzydła i śpiewa o swoim ślubie, że niby taka szczęśliwa itd…;) )

Skomentuj

