Śnieżne pozdrowienia

Bardzo przepraszam wszystkich za moją nieobecność. Pierwszy raz mi się zdarza mieć tak mało czasu na lalki. Od października jestem wyjątkowo zajęta. Nie jest to skarga, bo ja tak lubię, jednak niektóre z moich (zbyt) licznych zainteresowań po prostu nie mieszczą się w dobie i muszą zaczekać na lepszy moment 🙂 W każdym razie nie zrezygnowałam z lalek ani bloga.

zima

W międzyczasie przemyślałam sprawę nadwyżkowych lalek – pozbędę się, czekajcie na „ofertę”. Myślę, że na blogu nie zrobi się od tego mniej róznorodnie, bo nie dam rady się ograniczyć tylko do Tonnerek 🙂 Ponadto zakochałam się w pewnej żywicy… Tak, ja, właśnie ja. I nie ja jedna najwyraźniej, bo sprzątnięto mi ją sprzed nosa w tempie błyskawicznym, mimo wysokiej ceny. Ale nic to, przynajmniej portfel się cieszy 😉

zima1

Do Wrocławia zawitał na chwilę śnieg, a że dłużej poleżał tylko na dachach, kilka skarbów, jak widać udało mi się obfocić na tym tle. U nas śnieg zaczyna być prawdziwym wydarzeniem, tak rzadko się pokazuje w ostatnich latach…

zima2

28 thoughts on “Śnieżne pozdrowienia

  1. Wróć do lalek ze świeżymi pomysłami, a na razie wyżywaj się na innym polu. Pewno przegapię tradycyjnie wyprzedaż, ale postaram się być czujna, a nuż coś się trafi?

    Jestem ciekawa tej wymarzonej żywiczki, zdradzisz która to?

  2. … ja jednak wolę oglądać śnieg na zdjęciach , a nie za własnym oknem, zdecydowanie :/ .
    Czerp zadowolenie z wyżycia się , czerp 🙂
    Może i mnie uda się nie przegapić wyprzedaży , Rachelkę wszak zdobyłam 🙂

  3. Dikadoll robi fajne truposzczaki 🙂 Dobrze Cię znów czytać, choć to chyba książce zawdzięczamy zniknięcie. Jeśli tak, to niech się dobrze sprzedaje 😉

  4. O masz śnieg ! Pięknie się towarzystwo na takim tle prezentuje 🙂 Fajnie, że dałaś znak życia 🙂 niecierpliwie czekam na fotki żywiczki :))))

  5. Fajnie, że znowu jesteś z nami chociaż na chwilę 🙂 Towarzystwo na śniegu prezentuje się rewelacyjnie 🙂

Skomentuj

