Spotkanie po latach

Pewnego dnia Ewa wybrała się na Młyn, wrocławskie targowisko z mydłem, powidłem i lalkami oczywiście. Nic szczególnie ciekawego nie znalazła, więc wzięła, co było – trochę butów i Superstarkę. Sama nie jest fanką tego moldu, więc przyniosła ją mi. Co się okazało? Że to poszukiwana przeze mnie Barbie Fashion Play, dokładnie taka, jaką miałam, moja pierwsza Barbie. Nawet ktoś jej podobnie włosy obsmyczył 🙂

barbie barbie1 barbie2

Włosy układają się znacznie lepiej niż na mojej, widocznie „fryzjerka” miała większe pojęcie o tym, co robi 😀 Ale miałam rację, lalka całkiem nieźle wygląda w tej fryzurze 🙂

barbie3 barbie4 barbie5 barbie6

Artykulacją nie powala – ręce unoszą się jedynie góra-dół, nogi na klik, skrętna talia. Ale komu to przeszkadzało w 1988? 🙂 Poniżej czasy świetności:

6199869650_917f1a4fd2_z

Fajnie, że wróciła do mnie 🙂

18 thoughts on “Spotkanie po latach

  1. Fajnie jest jak realizują się nasze marzenia, nawet te całkiem malutkie 🙂 Panienka w króciutkich włoskach wygląda super 🙂

  2. Śmiem twierdzić, że w tej fryzurce wygląda o wiele ładniej. To cudowne uczucie odnaleźć swoją lalkę z dzieciństwa. Ewka to ma farta, muszę chyba jej przypomnieć swoje marzenia, może uda się jej znaleźć np. moją Pyzę na tym pchlim targu.
    Sukieneczka w baranki mnie oczarowała.

  3. Gratuluję Ci i cieszę się bardzo, że masz swoją lalkę znowu! wiem, jakie to miłe uczucie 🙂 a fashion play, te „nasze” z pewexu, to teraz prawdziwe okazy są. Może gdzieś ktoś wypatrzy dla niej sukienkę z pudełka?

  4. Bardzo lubię takie spotkania po latach. Podobnie jak Ty, czułam się, kiedy znowu wzięłam do ręki Lovin’ You Barbie. Czy Twoja Fashion Play przypadkiem nie ma saranowych włosów?

Skomentuj

