Uszytek inspirowany czyli podpatrzone w necie

Zamierzałam uszyć coś w tym stylu:

$_57 (1)

zdjęcie z ebaya

Sami oceńcie, jak daleko padły oczekiwania od rezultatu:

thea

thea1 thea2

Nie miałam dokładnie takich samych materiałów ani dodatków – to wręcz oczywiste. Efektem wprowadzonych świadomie zmian jest jedna kieszeń zamiast dwóch. Źle rozplanowałam kolejność pracy. Kieszeń trzeba było naszyć zanim zszyłam spódnicę z tyłu… Ilość kolorów trochę komplikowała sprawę, starałam się mniej więcej je wyrównać, stąd np. zielone kolczyki. Torebka nie jest moją inicjatywą, na innym ze zdjęć w aukcji Ellowyne miała zrobioną analogicznie. Zmianą, która wprowadziła się sama, jest kształt bluzki. Jak widać na załączonym obrazku, nie miała być taka wąska, tylko bardziej kwadratowa. Maybe next time…

thea3 thea4 thea5

Ubranko założyła Thea, ponieważ: 1) lubię ją bardzo, 2) ma ciało Ellowyne, 3) nie chciało mi się rozbierać Ellowyne 😛

thea6

Dopiero na zdjęciach zauważyłam, że nie zagięłam jednego drucika w kolczyku 😀 No cóż. Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i pamiętać, że diabeł tkwi w szczegółach 🙂 Jutro przyjdzie Ewa i zapewne dostanę w łeb, bo ani Thea, ani Ello nie mają uszytych majtek…

27 thoughts on “Uszytek inspirowany czyli podpatrzone w necie

  1. No co ty, wygląda naprawdę dobrze! Podoba mi się ta obcisła bluzka, twoja lalka ma węższą głowę, i w szerokim topie wyglądałaby dość nieproporcjonalnie, jakby jej łepek w praniu skurczono. Dobrze jest 🙂

  2. bardzo lubię tego rodzaju narękawki – a pasiaste mają jakiś
    wszeteczny urok – trochę tak jak właśnie circospajacos!

    spódniczką z ebaya się zachwyciłam – a twoją uzupełnioną
    o torebkę – zauroczyłam – jak dla mnie mocna barwa dołu
    trochę przytłoczona dominantą, którą wywierają paski, a
    może to babciny gust – strojny dół do skromnej góry ;P

  3. Great work, your version is fabulous! I like all the pieces very much! Thea looks beautiful in the outfit, I’m glad you chose her as the model :-).

  4. Całkiem fajny komplecik i dobrze jak zauważyła MajorMistakes całkiem słusznie zresztą Twoja panna ma inne proporcje i dobrze, że bluzeczka jest bardziej obcisła 🙂 Jak mówiłam wcześniej masz potencjał a reszta przyjdzie z czasem i wprawą i to jak sądzę już nastąpi całkiem nie długo 🙂 Niecierpliwie czekam na dalsze ciuszki, pozdrawiam.

  5. Nie czuję się ekspertem, ale wg mnie nie padły oczekiwania od rezultatu zbyt daleko 🙂 Całość jest fantastyczna, bluzeczka węższa, ale taka pasuje modelce, spódniczka świetna! Robisz milowe postępy!

    • Mówisz? Na razie jest w miarę łatwo, bo bluzki szyję z materiałów rozciągliwych. Zobaczymy, jak będzie ze sztywnymi, które będą wymagały zaszewek…

Skomentuj

