Draculaura po repaincie

Długo się zastanawiałam, co zrobić z Draculaurą. Clawd od pary dawno przeprowadził się do Kliniki Lalek, a jej nikt nie chciał. Może repaint, myślałam. Tylko ta skóra taka różowa, czy to w ogóle może być fajne? W końcu zdecydowałam, że jeśli nowa twarz wyjdzie spod ręki Starego Zgreda, to nawet na różowym nie będzie źle 🙂 Oto efekt:

draca

TADAM!!! Bez tony różowości i brokatu lalka może byc jednocześnie słodka i nierozmemłana na maksa 🙂

draca3

Jeśli chodzi o strój, początkowo ubrałam ją w czarno-zieloną sukienkę produkcji Ewy, ale Dracia nie wygladała dobrze w tych kolorach. Wczoraj wydłubałam jej samodzielnie i ręcznie strój w gamie kolorystycznej z drugiego końca skali. Zajęło mi to pięć odcinków Doctora Who 🙂

draca2

Z tyłu jest kokardka! 😀

draca1

Najdłużej zeszło na dopasowywaniu kształtu sukienki do tego dziwnie wygiętego ciałka, w drugiej kolejności nawlekanie koralików. Za materiały posłużyły dziecięce spodenki i koronkowa koszulka (obie rzeczy z lumpa), dwie wstążeczki, które pierwotnie były „wieszakami” jakiegoś mojego ubrania – do lalek genialne – i koraliki z zestawu z Leclerca.

draca4 draca7

Ponieważ falbanki są przezierne, Dracia ma gacie, ale nie pokaże, bo moje lalki takich rzeczy nie pokazują 😛

draca5 draca6

Jestem zadowolona z efektu, tak repaintowego, jak i odzieżowego 🙂

draca8 draca9

Kochać ją i przytulać:)

draca10

Trzeba przyznać MH, że świetnie nadają się do repaintów 😀 Tak jak ręce Zgreda 🙂 Bardzo dziękuję za wzbogacenie mojej kolekcji! :*

36 thoughts on “Draculaura po repaincie

  1. wspaniałe fiołkowe oczęta! cieszę się, że nie tylko moje
    panienki wstydliwe dość są 🙂 ja też często używam tych
    wstążeczek w różnych barwach – nigdy mnie jeszcze nie
    zawiodły ;P

  2. Jaka wspaniała! Oczy i usta boskie! Wygląda cudnie! Świetny strój jej podarowałaś :)))
    Zdolna jesteś! U mnie lalki jakoś bardziej odważne, a co!

  3. Ja jestem fanka bardziej wyrazistych, mocniejszych rysów i kolorów na twarzy, ale usta które jej zrobiłaś to mistrzostwo świata!:) A obie wyglądają trochę niepokojąco, podejrzanie, czyli w Twoich klimatach;)

  4. Przepiękna jest, teraz dopiero widać jaka śliczna z niej kobietka. MH faktycznie na repaintach niebywale zyskują 🙂 Pięknie ją obfociłaś.

    • W oryginalnym makijażu wyglądała jak pierdoła, ale jak na monsterkę, ma niesamowicie dużo włosów, więc trochę żal było mi się jej pozbyć 🙂

  5. Widziałam ją wcześniej na Flickrze, napisałam Zgredce, że wygląda, jakby dużo marchewki zjadła, ale talent tak czy siak podziwiam, całus najbardziej 🙂

Skomentuj

