Tonner Eye of the Beholder

A co myśleliście? Że będzie lalkowy powrót do szkoły? Niestety, moje nieuczone są, wszystko już umieją 😉 Będzie za to Eye of the Beholder, która przybyła jeszcze przed Avą. To ona odpowiada za to, że zrezygnowałam z kupna Tonnerowej Sindy. Na co mi Sindy, kiedy można mieć coś dziwniejszego 😛

s5

Lalka ma potencjał cyrkowy, dołączy zatem do mojego prywatnego Evil Carnival <wiedźmowate iehiehie> W oryginale prezentowała się tak:

Eye of Beholder lg

Powiedzialabym, że w tej koafiurze wyglądała sztywniej i starzej niż u mnie. Dobrze, że poprzednia właścicielka rozpuściła te włosy, bo nie wiedząc, czy ta fryzura jest do rozpuszczenia, raczej bym się na nią nie zdecydowała. Jest to moja druga, obok Avy (ale nie tej z cyrku, mówię o tej drugiej) Tonnerka z autografem. Eye ma podpis na lędźwiach. Zboczek z tego pana Roberta, nie? 😉

s6

A teraz zrobił się z niej łobuz. Pajączek jeszcze do niedawna był kolczykiem z przeceny. Został kupiony w celach czysto lalkowych 🙂

s11

Strój składany naprędce (rajstopy Ello, spódnica krótka Parnilli, body Tyler, bolerko jakieś Tonnerowe, tren Tangkou, buty by Ewa, fryzura by Mangusta), bo bardzo chciałam ją w końcu pokazać, docelowy szyje się u Ewy 🙂

s19

Miłego nowego roku szkolnego wszystkim, których to dotyczy! :*

30 thoughts on “Tonner Eye of the Beholder

  1. Czarna Dama też piękna ale jej lżejsza wersja w czerwonym kaftaniku i precyzyjnie zaplecionych warkoczykach zdecydowanie bardziej mi się podoba. Zaintrygowałaś mnie tym autografem 🙂

  2. ooo! Ta lalka podoba mi się też w tej oryginalnej kiecce ….choć faktycznie rozpuszczone włosy i czerwień znacznie ją odmłodziły 😉 A tak btw „Eye of the Beholder” to jeden z fajniejszych utworów zespołu znanego pod nazwą Metallica 🙂

  3. Hehe, w takim makijażu na słońce? Toć się roztopi i spłynie i się zrobi rozmazane emo 😛
    W obecnym stroju śmiało mogłaby jechać na Castle Party i nie wyróżniałaby się z tłumu. Fajna ta kieca. Nosiłabym na klimatyczne imprezy 😉

  4. Podoba mi się w obydwu odsłonach – codziennej i wieczorowej 🙂 Ładnemu ładnie , ot co 🙂

Skomentuj

