Horror Block

W czerwcu facebook, który często twierdzi, że zna mnie lepiej niż ja znam samą siebie, wyświetlił mi reklamę niejakiego Horror Block. A ponieważ nazwa strony zawierała istotne słowo-klucz (horror, gdyby ktoś jeszcze nie skumał 😉 ), byłam wyjątkowo skłonna przyjrzeć się jej bliżej. Horror Block to taki trochę hazard dla fanów gatunku. Wpłacenie niewielkiej sumy powoduje, że raz na miesiąc dostaje się paczkę z kilkoma horrorowymi dobrami dla horrorowych nerdów. Aż do otwarcia paczki jej zawartość pozostaje tajemnicą. Zapraszam na relację z otwarcia mojego pierwszego Horror Blocka 🙂

hb

Pudełko w stanie zamkniętym, jak je producent stworzył. Kocia noga w tle nie jest częścią przesyłki! 😛

hb1

Pudełko wykonane jest bardzo fajnie i klimatycznie 🙂

hb2

Po uniesieniu pokrywy…

hb3

…okazuje się, że w tym miesiącu do rąk horrorfanów trafiła figurka przedstawiająca wampira Spike’a z serialu o Buffy 🙂

hb5

Poza kolekcjonerską figurką, HB zawsze zawiera także koszulkę (rozmiar określa się zapisując się na subskrypcję).

hb4

W mojej paczce znajdowała się także koszulka bonusowa, taka zachęta do zasubskrybowania jeszcze jakiegoś Nerd Blocku – Horror Block jest tylko jednym z kilku. Moja koszulka jest związana z uniwersum Guardians of Galaxy.

hb6

W paczce znajdowałay się jeszcze dvd (jeszcze nie oglądałam) i kalkomania z The Walking Dead, za którym nie przepadam.

hb7

Na samym dnie czytadełko – świeżutki numer magazynu Rue Morgue.

Zanim zdecydowałam się na subskrypcję, przegladałam różne źródła na temat zawartości. Najbardziej zachęciła mnie informacja, że czasem w paczkach są książki, bo w PL wciąż mamy bardzo mało publikacji naukowych o horrorze. Akurat teraz mi się nie trafiło, ale wszystko przede mną. Zastanawiam się jeszcze nad Comic Blockiem. Jest trochę tańszy od Horror Blocka, no i zawiera komiksy 😀

12 thoughts on “Horror Block

  1. Fajna sprawa z tym blockiem, ja kiedyś dostawałam na podobenj zasadzie kosmetyki 🙂 Aż się rozejrze w sieci czy jest jeszcze jakaś inną, bliższa mi niż horrory i komiksy, tematyką tych pudełek 🙂

Skomentuj

