Victoria & Albert Museum of Childhood – koniowate

Jeśli chodzi o liczebność zbioru My Little Pony w MoC, nie mogą się one równać z moją kolekcją! 😉 Na wystawie znajduje się jeden jedyny egzemplarz kucyka g1 z edycji angielskiej.

moc

Znaczne bogatsze są zbiory koni na biegunach:

moc4

Koniorowerów 😉 :

moc1

moc2

Dla koni nie zabrakło miejsca także w dziale zabawek, które można za sobą ciągnąć na sznurku:

moc3

A to już nie zabawka, ale mimo wszystko wrzucam, pomoc naukowa dla weterynarzy, model anatomiczny konia znajdujący się w Museum of Science:

moc6

Zasługi gatunku dla rozwoju ludzkości są nie do przecenienia, koń od chwili udomowienia stanowił często o ludzkim być albo nie być. Trudno się zatem dziwic popularności tego zwierzęcia jako zabawki 🙂

Ponownie przepraszam za jakość zdjęć :/

18 thoughts on “Victoria & Albert Museum of Childhood – koniowate

  1. Ponownie troszkę zazdroszczę wycieczki i zgromadzonych wrażeń a zdjęcia nie są takie najgorsze biorąc pod uwagę, że robione przecież przez szybę 🙂 A Twoje kucyki są bardzo fajne, chociaż to nie moja bajka i tak mi się podobają. Postanowiłam ograniczyć ilość nałogów i bzików do minimum czyli lalek 🙂

    • Ja takich postanowień nie robię, po co mam sama siebie unieszczęśliwiać 🙂 Na brak miejsca są wyprzedaże i rozdawajki u mnie 🙂

  2. Takie wielkie muzeum, a tylko jeden kucyk, toż to zwyczajny skandal! Tych innych koniowatych też jakoś nie za dużo. A myślałam, że UKejczycy kochają się w koniach. Koniecznie powinni rozszerzyć zbiory! No chyba, że resztę miejsca zajmują lale i domki 😉

  3. Swietne te koniowate rowero-bryki i te na biegunach tez wpadly mi ow oko ale to pewnei dlatego ze mam mini kolekcje konikow na biegunach 🙂
    Co do kucykow pony to skandal w moim domu … znow nabylam 2 celem repaintu 😉

  4. Czy tylko mi się wydaje, że ten z drugiego zdjęcia wygląda jakby był prawdziwym, spreparowanym kucykiem? Trochę straszno :D:D Zawsze marzyłam o koniu na biegunach ale z takim w pokoju miałabym koszmary 😀

    • Wydaje Ci się. Na dorosłego konia jest za mały, na źrebaka ma za dobre proporcje, a do kucyka to w ogóle nie jest podobny – za lekki 🙂

Skomentuj

