Klaun w Londynie / Paddington

Do Londynu pojechałam z moim kieszonkowym klaunem, któremu gdzieś w międzyczasie wymyśliłam imię – Schizo. Ustaliłam dodatkowo, że chłopak ma jeszcze dwóch braci: Psycho i Zdzicho. Niestety jeszcze się nie odnaleźli 😉 Jechałam z nadzieją na przywiezienie dwóch nowych LDD, ale okazało się, że seria 29 nie jest dostępna, a żadnej innej nie chciałam. No trudno :/

schizo0

Schizo towarzyszył mi wszędzie, ale nie zawsze pamiętałam o wypuszczeniu go z plecaka… Razem zwiedzaliśmy piękny park Hampstead Heath, gdzie udało się znaleźć psiankę (ang. nightshade). Rosną i u nas, ale zwykle spotykam białe. Jest to roślina trująca, małe dziecko mogłoby śmiertelnie zatruć się tymi zielonymi jagodami, które radosnie obnosił Schizo,

schizo

a potem wylegiwał się na wielkiej hubie:

schizo1

Razem byliśmy też w muzeum historii naturalnej:

schizo2

schizo3

Będąc w pobliżu, nie mogłam odpuścić sobie wizyty u misia Paddingtona 🙂

pad

taki czeka na peronie, aż się nim ktoś zaopiekuje 🙂

pad1

a ten wita klientów Paddington Shopu 🙂

pad2

kolejny to prezent do kolekcji dla mojej mamy 🙂

pad3

Odwiedziłam cztery sklepy (stoiska) z zabawkami: Hamley’s, Debbenham’s, Selfridges i Harrods. Widziałam nową Neferę, w końcu będzie druga 🙂 Pojawiły się także nowe, ładne fashionistki, niestety dla fanów pełnej artykulacji ich nogi są sztywne. Najładniejsza miała mold Lea. Był jeszcze jeden nowy (jak sądzę) mold, szczupła twarz z dołeczkami. No i to w zasadzie wszystko :/ Harrods robi teraz jakiś remont w swoim Toy Kingdom, całe szczęście nie było żadnych Tonnerek 😛

Chociaż pojechałam tylko z klaunem Schizo, wróciłam także z lalką kupioną w jednym z licznych lokalnych charity shopów 🙂

n

Lalka w dobrym stanie, wystarczy odświeżyć włoski, których, całe szczęście, nikt nie zdążył wystrzyc; ubrana i obuta! Sygnowana ItsImagical na głowie, tworzywo dobrej jakości. Maud będzie miała koleżankę 🙂

Bardzo dziękuję za miłe życzenia z okazji 3-lecia bloga!!! :* ❤

30 thoughts on “Klaun w Londynie / Paddington

  1. Twoj klaun przypomina me Satyra. Ta nowa lalka ma sliczna buzie. Tonner bedzie w Londynie w pazdzierniku, moze uda ci sie tam pojechac.

      • Ja będę w Londynie tydzień wcześniej. Wejściówka masakrycznie droga 😀 Ale wybieram się też do USA, może nawet w przyszłym roku, gdyby się akurat zbiegło z jakimś eventem Tonnera, to by mi wystarczyło 🙂

      • Jego wejsciowki sa zawsze bardzo drogie. Jak sie wybierzesz do Nowego Yorku, to wstap do jego sklepu. Mnie sie wydaje, ze jego sklep jest najciekawszy. Za cene wejsciowki bedziesz mogla kupic lalke, a moze nawet dwie.

    • No właśnie porównywałam zdjęcia. Niektóre PR mają rzęsy, ale tak to toczka w toczkę (chociaż nie wiem jak z wielkością). Takie same mordki mają też La Lalla.

  2. Fajna wycieczka i w sumie owocna bo lala to chyba Paola Reina a miś dla mamy wymiata 🙂

  3. Londynu zawsze zazdroszczę – ale skośnookiej
    jeszcze bardziej – Paddingtona zwanego u nas
    Babingtonem mamy w komplecie z książkami ;D

  4. Zdobyczna, słodka lalka wygląda świetnie! Już się cieszę na zdjęcia z jej udziałem! Wyprawa do Londynu musiała być udana, zazdroszczę troszkę i pozdrawiam:)))

    • Oj, była, była. Od kiedy pokochałam Londyn po pierwszych odwiedzinach w 2004, zawsze chciałam tam wrócić. Stało się to możliwe dopiero w zeszłym roku. A teraz staram się tam być co kilka miesięcy, ciągle odkrywam coś nowego do pozwiedzania.

  5. Ta roslinka, która pokazałaś o kilku lat budzi moje spore zaintersowanie.jst bardzo fotogeniczna i fajnie, że owocuje nierównomiernie, więć owoce mają co najmniej trzy kolory: zielony, pomarańczowy i czerwony. Swego czasu przytaskałam z polnych wypraw troche owoców i niepfrasobliwie dzieś tam posiaam. Ze zdumieniem stwierdziłam, że wyrosły. Na szczęście po za zasięgiem małych łapek córki =)
    Wizyta u angolów barddzo udana! Świetnie, że mołaś pojechać!!

    • W grach Elder’s Scrolls jest to roślina magiczna 🙂 co zreszta ma, zdaje się, uzasadnienie w jakichś wierzeniach. Też się cieszę, że mogłam pojechać, to jest zawsze przeżycie dla mnie 🙂

Skomentuj

