Mangustowo ma 3 lata :)

Trzy lata temu zaczęłam blogować lalkowo 🙂 Dziękuję wszystkim odwiedzającym za to, że są i tak często mają ochotę zostawić tu dobre słowo :*

3rd-bdayZ okazji „urodzin” kupiłam blogowi mały prezencik, żeby miał co pokazywać 😉 Oto Twyla w wersji uduchowionej:

twyla

Tak, wiem, że mam już jedną Twylę. Ta jednak jest wyjątkowo niepodobna do skromnej panienki o sarnim spojrzeniu, tulącej w objęciach zszarganego królika. Jak widać na policzku miała plamkę z farby. Do gustu nie przypadły mi tylko te usta. Jeśli już robić kontastowe, to dlaczego nie utrzymać ich w zieleni? Kilka ruchów wacikiem i Twyla wygląda teraz tak:

twyla2

Ciekawy efekt udało się Mattelowi stworzyć na oczach lalki – są zasnute mgiełką. Nie wydaje mi się, żebym potrafiła stworzyć taki efekt na ustach Twyli, ale pomalować na zielono nawet mi powinno się udać 🙂 Albo na biało. A może na czarno? Hmm… <first world problems 😉 >

49 thoughts on “Mangustowo ma 3 lata :)

  1. 3 lata – piękny wiek!:) I czas do przedszkola;)
    Bardzo lubię odwiedzać Twój blog i nie tylko dlatego życzę jeszcze wielu takich urodzin:)

  2. Wszystkiego, co najlepsze życzę Tobie, Twojemu Blogowi i Twoim lalkom obecnym i przyszłym! A tak na marginesie strasznie mi się spodobało stwierdzenie: „kupiłam blogowi mały prezencik, żeby miał co pokazywać” ! Muszę się też do tego zastosować 🙂

  3. zanim cokolwiek zamalujesz na oczach Twyli –
    zabierz Ją do ciemnego choć niekoniecznie
    ponurego pomieszczenia – choćby do szafy :)))

    Jej oczy za dnia osnute mgłą – nocą ŚWIECĄ :)))

  4. kupić sobie lalkę – jasne jak słońce!
    kupić lalę swej lalce – też zrozumiałe!
    kupić Ją blogowi – inspirujące!

  5. Wszystkiego naj, naj, naj z okazji trzecich urodzin, ze szczególnym uwzględnieniem najpiękniejszych lalek! Może mieć 3-letni blog to podobne do posiadania 3-letniej córki – też żąda wciąż nowych lalek, z tym, że blog pewnie nie przechodzi okresu buntu i udowadniania swojej samodzielności? 😉

  6. 3 lata to okres, który dobitnie świadczy dobitnie o tym, że hobby wżarło się w życie na maksa. I to jest genialne i daje nadzieję na kolejne lata wspólnego lalkowania w sieci. Niech ich będzie jak najwięcej i jak najszczęśliwszych :*

  7. Wszystkiego lalkowego i kucykowego z okazji rocznicy bloga, spełnienia lalkowych planów i wielu lat owocnego blogowania. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i między innymi po lekturze Twojego bloga zapragnełam mieć własnego tak więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego i w wolnej chwili zapraszam do siebie zurineczka.blogspot.com

  8. Gratulacje! I wszystkiego lalkowego i nie tylko! Twyli zostawiłabym takie usta jak teraz ma, ale podane kolory będą na pewno bardziej pasujące, w tej czerwieni miałabym momentami problem z rozpoznaniem co to za lalka;-)

  9. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga. Wszystkiego najlepszego dla bloga i sto lat 🙂 Jest bardzo fajny. Jako że jestem zieloniutka w lalkowaniu dopiero niedawno go odkryłam i w wolnych chwilach czytuję archiwum. Pozdrawiam.

  10. Kolejnych trzech lat życzę nawet trzydziestu 🙂 Prezent na urodziny bloga odpowiednio uduchowiony 🙂

    Pytałaś u mnie na blogu o Koreankę czy chodziło Ci o lalkę regionalną?

  11. Spełnienia marzeń, tych lalkowych i tych nielalkowych. Czerwone usta rzeczywiście jakoś nie pasują do całości, do takich kolorów ciężko dobrać coś pasującego.

      • Może spróbuj jakiegoś narzędzia do dobierania kolorów – jest ich mnóstwo w sieci. Graficy komputerowi używają tego do dobierania kolorów stron www 🙂

      • Nie ma za co, takie bajery przydają się do szukania teł do zdjęć lalek lub dobierania materiałów do szycia, więc powinny się spisać przy doborze materiałów 🙂

Skomentuj

