Owocowo sezonowo :)

Wiele razy lalkozbieracze udowadniali, że lalki dobrze komponują się z kwiatami i na tle przyrody. Mangustowo potwierdza autentyczność wyżej wymienionych faktów 🙂 A ponieważ owoce to też przyroda…

owoce

Taki gremlin przeprowadził się do Mangustowa od Dollbyego. Przypomnij mi ktoś, o której powinnam przestać go karmić …

owoce1

Przyjaciel z przyjacielem…

owoce2

Truskawka należy do owoców złożonych, wieloorzeszków (jestem po wykładzie z pastwiskowej botaniki :). Ze względu na kształt może udawać serce – takie stosunkowo łatwo komuś podrować bez szkody dla własnego zdrowia 😛

owoce3

Nawet kiedy chętnych jest więcej niż jeden, a cały świat drży w oczekiwaniu 😉

owoce4

No i wzięły, i oblizały, i truskawka spadła na podłogę. I w ogóle 😛

Owocnego weekendu Wam życzę 🙂

25 thoughts on “Owocowo sezonowo :)

  1. Jezu jaki piękny gremlinek! Kocham Gremliny od dzieciora 😀 muszę się porozglądać za własnym 🙂 a kociska wszędzie muszą się wcisnąć 😀 mój jest taki sam, a jak coś szyję to kładzie się koło mnie czeka na moment gdy będzie mógł coś zajumać.

  2. Jak widać Parnilla ma serce do kotów. A koty chętkę na truskawki. Mój ostatni kot jest typowo mięsożerny, ale miałam już koty o różnych dziwnych upodobaniach. Filemon np. uwielbiał pomidory, Domel podgryzał mi obierki od ziemniaków, a Horacy lubił Banany.

  3. Moje truskawki zostaly zjedzone przez wiewiorki. Chcialam zwrocic pani uwage na niesamowity tort „my little pony”

Skomentuj

