Para, trójka, czwórka

Maud przysiadła na chwilę na balkonie z ulubioną maskotką w objęciach. Nie czuła się zbyt dobrze. Wciąż wydawało jej się, że ktoś ją obserwuje, ale bała się odwrócić. Nie wiedziała, co by miała zrobić, jeśli rzeczywiście ktoś za nią stał… Tymczasem Chloe wciąż nie straciła nadziei na nawiązanie kontaktu. Wciąż czeka, aż Maud ją dostrzeże, a kiedyś może nawet zaakceptuje. Chloe jest cierpliwa. Może czekać choćby i wieczność.

maudcloe

Chwilę wcześniej balkon okupowały trzy Ellowyny, rozprawiając z ożywieniem na temat łączących je podobieństw i dzielących różnic. Przez chwilę wydawało się, że zrezygnują z obecności blondynki. Ponieważ pośpiech to zły doradca, zdecydowały się przespać z tym pomysłem w zaciszu swoich pudełek.ello1 ello2 ello3 ello

Podczas niedzielnego spotkania j-dolls witały nową koleżankę. Mimo identycznego moldu okazała się ona zdecydowanie odstawać od grupy. Oczy j-doll Rue de Belleville ma brązowe oczy, przez co wydaje się mniej melancholijna, za to weselsza. Wszak powiew świeżości zdarza się nawet na cmentarzu 😉

j-doll

j-doll1

j-doll3

j-doll4

j-doll5

j-doll2

j-doll6

j-doll7

32 thoughts on “Para, trójka, czwórka

      • że zatytuję Zbieraczkę „tak mnie przytkało z zachwycenia wielkiego”
        iż zapomniałam dopisać – w końcu przejrzałam na oczęta swe i fakt –
        Ona nie czarnowłosa tylko ZIELONOWŁOSA!!!
        więc nie dziwota, że tak mnie otumaniła, choćby i podstępem…

      • pamiętam, że spodziewałam się, że te włosy będą granatowe – na zdjęciu w aukcji nie było dokładnie widać. Ale zielone też fajne 🙂

    • Mówisz? Mi się jakoś nie podobały, a najbardziej odstawała mi blondynka, już nawet miałam ją rzucić na Allegro, ale końcem końców uznałam, że to zawsze zdążę zrobić 🙂

  1. Tyle pięknych lalek w jednym miejscu:) Moje faworytki to Maudlynne (to jej nieco przerażone spojrzenie) i brunetka Ellowyne…Och ach:) J-dollki też śliczne, zwłaszcza ta niebieskowłosa:)

    • Ja też ją lubię najbardziej. Nawet powiedziałabym, że te jej malowane oczy mają więcej wyrazu niż te wstawiane. Jeszcze nie próbowałam zdzierać peruki z Ello szatynki, ale niewykluczone, że o ina któregoś dnia stanie się brunetką 🙂

      • mnie się np. ten biały topik, taki niby gorset na ramiączkach –
        akurat baaardzo podoba :)))
        a jakie Ellki mają wymiary? biust, pod nim, pas, biodra, długość
        od pasa do kolan, długość od ramienia do dłoni? szerokość bar?

      • Ło matko, kobieto, trudne pytania zadajesz :O Ellowyny mają takie sobie figury – małe biusty i szerokie biodra. Później zmierzę. A to, co Ci się podoba, to jest akurat oryginalne Tonnerowe ubranko 🙂

Skomentuj

