Spotkanie – nadrabiam zaległości

Zachorowało mi się. Nie bardzo obłożnie, ale pracować nie mogę, ponieważ straciłam chwilowo głos. Dzięki temu znalazłam czas na obrobionienie reszty zdjęć z naszego spotkania z Anią i Ewą, które zdążyło już przejść do historii 😀

lalkowe

Nowe Fashionistki Ani, prawie bliźniaki, gdyby nie różnice w odcieniach skóry i włosów

lalkowe1

Rzęsiasta bocznopatrząca – też Ani

lalkowe2

Dwa odmienne ciałka w dwóch tych samych strojach 🙂

lalkowe3

Fala krytyki dotknęła moją Rachelę Piękną za „napuszone włosy” i brokat. Ewa nawet zaczęła go zdrapywać i była wielce zdziwiona, kiedy się oburzyłam. Nie wszystkie lalki muszą być przylizane i matowe 😛

lalkowe4

Piękność Ani w stylu dziewczyny Bonda, żebym to jeszcze pamętała, jak ją wołać. Darcy chyba…

lalkowe5

Młodociana gwiazda rocka już nie ma tej fajnej rączki :/

lalkowe7

Obitsu, fajnie pozuje, nie przeczę, gorzej wygląda z bliska…

lalkowe8

Kanapka 😉

lalkowe9

Dwa pokolenia sztywniar 😉

lalkowe10

Tereski Ewy

lalkowe11

Zbiorówka

lalkowe12

lalkowe13

lalkowe14

lalkowe15

18 thoughts on “Spotkanie – nadrabiam zaległości

  1. O, ja przechodzę to samo, łącznie z traceniem głosu. Przeciwnik przejął również nos, do tego stopnia, że duszę się w trakcie jedzenia 😀 Ale teraz już czuję, że będzie się tylko polepszać. Życzę, byś szybko ozdrowiała 😉

  2. zdrówka!
    a z kanapki najchętniej chapsnęłabym farsz!
    chociaż gdybym miałą zgarnąć tylko jedną
    niunię – byłaby to Darcy ♥

  3. Na zdjęciu nie widać napuszonych włosków, a ciałko z „różkami” stoi w pogotowiu, nie pozbyłam się go 😉

  4. Zdrówka życzę.
    Przyglądam się lalkom i z podziwu wyjść nie mogę, jak kiedyś mogłam uważać, że wszystkie Barbie są jednakowe. A tu nawet bliźniaczki można rozróżnić. Jednak moja faworytką jak zwykle jest Midzia. Chyba się skuszę i kupię sobie jakąś, tylko dla mnie, w końcu powinnam mieć też przedstawicielkę Barbioch w moim stadzie. Prawda?

  5. Oglądając ” dwa pokolenia sztywniar” zauważyłam jak bardzo różnią się nogi obydwu panienek , na ogół patrzy się głównie na twarze 🙂 Piękne stadko, piękne 🙂
    Życzę powrotu do głosu 🙂

  6. Raquelka z napuszonymi musi mieć (jak dla mnie) takie napuszone, bo to cała jej uroda 🙂
    Wszystkie panny czują się i wyglądają świetnie!
    Nie wiem, czy głos Ci powrócił, ale jeśli nie, to życzę, aby to zrobił! Miłej niedzieli!

    • Wrócił częściowo 🙂 A co do Raquelki, żałuję, że nie zachowały się jej oryginalne loki. Tylko takie fale po nich zostały. A tak poza tym nigdy mi się nie podobało prostowanie włosów 🙂

Skomentuj

