Rachelkowo

Wczoraj odbyło się bardzo szybkie mikrospotkanie lalkowe w składzie ja, Ewa i Ania. Nie chcę się stawiać na pozycji kogoś, kto pokazuje cudze nowości na swoim blogu, więc dziś ograniczam się jedynie do własnych lalek. Dwie z nich już znacie – Raquelle FF i Raquelle wróżka z lumpa 🙂 Trzecia z nich pojawiła się u mnie zimą, pochodzi z dwupaku z Barbie. Dotychczas widzieliście tylko jej buty na nogach Dynamitki Jett, która okazała się ostatecznie dynamitką Rufus 😛 Ach, ta przewrotność plastiku 😉

Trzecia Raquelle ma najciemniejsze włosy z całej trójki i jest najbardziej rozruszaną ze wszystkich trzech plastikodziewcząt. Zamieniłam jej ciałko, ponieważ uważam to uniesione biodro u playline’ów za pomyłkę. Te czarne włosy jeszcze bardziej kojarzą mi się z moją utraconą Dianą niż tamte u Raquelle Style, Modnej Lux czy jak jej tam 😉

raqu

Plasticzki ustawiły się według wieku. Chociaż FF jest najstarsza, wygląda na najmłodszą 😀 Środkowa jest odziana w ubranko kupione na Allegro od pani Marty. Polecam! Bardzo dokładna robota i ciekawe formy.

raqu1

raqu2

Raquelle z zestawu przyjaciółek wygląda najbardziej orientalnie. Duże złote kolczyki i zestawienie barw kojarzy się z Indiami i bollywoodzkimi gwiazdami.

raqu3 raqu4 raqu5 raqu6 raqu7 raqu8

„Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma, a ja w domu mam” dużo ciemnowłosych lalek 🙂

20 thoughts on “Rachelkowo

  1. Ciemnowłose są super, sama bardzo je lubię, …. ale większość moich lal ma jasne włosy 🙂 tak to już jest, wolę brunetki, a trafiają mi się blondyny :-))

    • Zrobili z blondynki lalkową pospolitość 🙂 Ale podobno badania marketingowe Mattela dowodzą, że jasnowłose są najchętniej kupowane.

  2. Racja, każdy ma bzika. Ale Twój bzik przybiera fajną formę, Raquellki są ślicznymi lalkami i niby takie same a tak bardzo się różnią od siebie!

  3. Twoja Piękność Bollywood nie ma sobie równych –
    no, może z wyjątkiem Barbie Mexico – nawet Ją ciut
    przypomina – choć Twoja bardziej korzenna – a ta
    wymarzona a wciąż niezdobyta „moja” – niczym
    soczysta wiśnia w pralinie 🙂

  4. Tyle ciemnowłosego szczęścia na raz!:D Mam bardzo podobnego bzika, u mnie blondyn coraz mniej, ja sama jestem blondynką przefarbowaną na ciemny kolor;) Bardzo mi się podoba ta Twoja nowa Rakel, ma taką niebanalną urodę.

      • a ja jestem ciemnowłosa z naturalnymi pasemkami
        zwanych przez niektórymi srebrnymi nitkami – ale
        ślubny wciąż mi dokupuje czekoladową hennę, więc
        coby nie przeterminowała – zainstaluę ją na głowę…

      • Ja tak czekam, aż mnie łaskawie siwizna obsypie, gdyz marzą mi się te wszystkie nienaturalne barwy, do których włosych muszą być jasne. Wtedy będę mogła instalowac bez umiaru i bez konieczności tlenienia się 😀

Skomentuj

