Breezies – wróżkowe kuce :)

W Rossmanach można już napotkać torebki-niespodzianki MLP wave 11, w których trzy ostatnie literki (AX, AY i AZ) to breezies – kucykowy odpowiednik wróżek. Udało mi się trafić dwa, trzeci pochodzi z zestawu z princess Twilight Sparkle 🙂 Oczywiście domyślacie się, że ogromnie podoba mi się pomysł na kucowróżki, jakem wielbicielka wróżek 😀 Dziś przed południem zabrałam breezies na dwór. Zaczęłam od psiego parku, skończyłam na rondzie pod blokiem, które pięknie porasta zielenią na wiosnę 🙂

ein

Pierwsze zdjęcie należało do wróżkopsa 🙂

breezies

Spotkanie przy kwitnącym mleczu.

breezies1

Wrocławskie kasztany zawsze są gotowe na matury 🙂

breezies2

Tawuła pięknie kwitnie i oszałamia zapachem.

dmuchawiec

Większość mleczy zamieniła się w dmuchawce.

breezies3

Kwiatki małe, dla breezie doskonałe 🙂

breezies4

A kuku! 😉

breezies5

Widok bzów na rondzie napawa mnie optymizmem, którym wcale nie jest tak łatwo mnie napełnić 🙂

breezies6

Sweetness ❤

ein1

Chwilę potem Ein wytarzał się w stokrotkach, a potem zerwał się do szaleńczego biegu wokół mnie 🙂

ein2

Następnie uruchomił narząd przylemieszowy 😉

krzak

Nie wiem, jak to się nazywa, ale fajnie wygląda w powiększeniu.

bez

Rondo z perpektywy mieszkańca trawy 😉

breezies8

Grawitacja? A co to takiego?

breezie7

Nie wiem, co jedzą breezies. Moje jedzą kwiatki 😉

breezies9

Tylkow jeden krzew miał pełne kwiaty.

breezies10

Dlatego wzbudził zainteresowanie dwóch…

breezies11

…a w końcu wszystkich trzech breezies 🙂

breezies12

Niechcący zapyliliśmy choinkę 😀

breezies13

Ale czy nie o to chodzi? ;P

Wszystkie zdjęcia z bzami dedykuję Ewie :* ❤

20 thoughts on “Breezies – wróżkowe kuce :)

  1. Pies w stokrotkach! Takiego widoku nie sposób zapomnieć! Wróżkowe kuce są prześliczne, na dodatek cudnie im w barwnych kwiatach!

  2. Pierwszy raz widzę te stworzaki, ale w tych pięknych okolicznościach przyrody wydają się być na swoim miejsc. Pieso zaś wygląda na najszczęśliwsze stworzenie na Ziemi:)

    • Kiedyś breezies były wielkości kucyka, a teraz są takie tyciunie 🙂 Niestety pies dziś mniej szczęśliwy, harce w stokrotkach kosztowały go ból łapy :/

  3. .. gdybym miała takie skrzydełka też bym żerowała na kwiatkach innych niż kalafiory 🙂

Skomentuj

