Czeska majówka Antoniny

W tym roku na majówkę przyjechała do mnie rodzinka. W niedzielę wybraliśmy się na kilka godzin do Czech – pomysł mojej mamy. Bawiliśmy się dobrze. Chociaż nie przepadam za chodzeniem po górach, zawsze chętnie na nie popatrzę – ten widok zawsze robi na mnie wrażenie.

Znalazł się czas także na lalkowe fotki 🙂 Antoinette Wanton zwiedzała najpierw Hradec Kralove.

a

Hradec Kralove, była studnia (jak sądzę). Obecnie w środku rośnie mały kasztanowiec 😀

a1

Z kutym żelazem jej do twarzy 😉

a2

a3

a4

Następnie podziwiała przyrodę czeskiej strony Karkonoskiego Parku Narodowego:

a5

a6

a7

a8

a9

a10

a11

Pogoda dopisała, chociaż przez chwilę chmury straszyły deszczem. Rodzinne wycieczki potrafią być fajne 🙂

29 thoughts on “Czeska majówka Antoniny

  1. cudna fota, na której wiatr rozwiewa włosy na twarzy…

    na niektórych ujęciach nawet mi się podoba – zawsze
    widziałam w antośkowych pannicach niezły potencjał,
    ale teraz zaczynam dostrzegać jakiś dyskretny urok
    pozornie banalnych rysów…

  2. Ona jest posągowa bez względu na sytuację 🙂 , Piękna Nieobecna 🙂

  3. Wydaje się zimna jak kute żelazo, ale to wspaniała panna! Sukieneczka cudowna a sandałki urocze! Śliczne zdjęcia a to z rozwianymi włosami – niezwykłe!

  4. Świetne ujęcia, szczególnie to z włosami na twarzy i budynkami w tle oraz ostatnie – mam wrażenia, że lalka ożyła i sama ruszyła na wycieczkę :). A i fotka, na której jest zbliżenie twarzy też robi wrażenie :).

    • W porównaniu do innych ciałek Tonnerowych, np. Tyler body, antośkowe mają śliczne dłonie, tak poza tym pozują podobnie i są równie fotogeniczne, ja je uwielbiam dość bezkrytycznie 🙂

      • potwierdzam – i dłonie i miednica i cudna talia –
        dlatego byłam w ekstazie, gdy moja wymarzona
        Jac okazała się być obdarzona właśnie tym jakże
        zjawiskowym ciałkiem ♥

Skomentuj

