Pospotkaniowo – dynamitki z przewagą Sooki (bez suki)

Kiedy patrzę na wszystkie trzy razem, trudno mi zdecydowac, która najładniejsza. Każda ma swoje wady i zalety.

integrity integrity1

Tożsamość jedynej niebieskookiej stanęła niedawno pod znakiem zapytania. Kupiłam ja jako Jett, ale wszystkie inne Jett o tym moldzie nie mają piegów. Piegi ma natomiast Rufus Blue, a i zdjęcie powyższej Jett-nie-Jett można znaleźć w sieci z podpisem Rufus. Czy ktoś mógłby rozwiać wątpliwości?

integrity3 integrity4

Na spotkaniu zrobiłam zdjęcia solo tylko Sooki, bo jakoś mało jej było do tej pory, a obiektyw ją lubi 🙂

integrity2 integrity5 integrity6

Lustereczko, powiedz przecie, która dynamitka nie potrzebuje więcej operacji plastycznych? – pytała Sooki pod gabinetem dermatologa 😛

integrity7 integrity8

Lustereczko, mając dobry dzień, odparło łaskawie, że potrzebuje ich tylko krasnoludka…

28 thoughts on “Pospotkaniowo – dynamitki z przewagą Sooki (bez suki)

  1. Łamię się ostatnio w kwestii jednej Dynamitki, ale na szczęście cena przekracza moje chęci wydawania mamony. Będę jednak w kłopocie jeśli stanieje 😛

  2. Dla mnie Sooki jest cudna, ale każda z nich ma niebanalną urodę i wspaniale pozuje! A przecież chyba o to chodzi! Wspaniała kolekcja Dynamitek!

Skomentuj

