Pudło tęczowej radości czyli stajnia szatana rośnie w siłę ;)

W Wielkanoc, natchniona przez wielkanocnego króliczka, tudzież innego zającowatego z koszyczkiem dobroci :P, zajrzałam na Allegro. W wyniku kilku kliknięć stałam się posiadaczką wielkiego pudła z kucami z g1 i g3. Ponieważ gumowo-plastikowe dobra z tego pudła były mocno sterane po podróży, w pierwszej kolejności odwiedziły moją wannę:

pucyki

pucyki1

pucyki2

Pluskały się tak w płynie do prania zmieszanym z Silanem do późnych godzin wieczornych, gdyż w piątki zwykle zdarza mi się znienacka przysnąć. W ten sposób marnuję cenne godzinny ulubionego dnia w tygodniu 😦 Między przebudzeniem a ponownym położeniem się spać stać mnie było jedynie na wpakowanie kucyków do miski, by zrobić miejsce w wannie dla ludzi 😉

pucyki3

pucyki4

A teraz czeka mnie żmudny proces selekcji i odszczurzania. Wiedzieliście, że do kucyków g1 bardzo łatwo wchodzi woda, a dużo trudniej jest się jej pozbyć ze środka? Ja już wiem :/ 😉 😛

24 thoughts on “Pudło tęczowej radości czyli stajnia szatana rośnie w siłę ;)

  1. To były święta na bogato, bo ze zdjęć wyraźnie wynika, że spędzone nad „pełną miską” 😛 A czy wśród kupionych kucycków był może konik w kolorze morskim, który rży? Od lat szukam takiego z dzieciństwa, i o ile nie chce go odkupić, to chciałabym choć raz zobaczyc go na zdjęciach, żeby sobie przypomnieć 🙂

  2. Jeśli to jest stajnia szatana, to bardzo jestem ciekawa, jak w kucowej interpretacji wyglądałoby czterech jeźdźców apokalipsy 😉

  3. ….oooo… toż to wykupiony cały koński targ !!! 🙂
    Świetnie wyglądają w takiej gromadzie !! Miałam jedną sztukę na odszczurzaniu i szybciutko oddałam małej właścicielce , bo już mi żal było rozstawać się z koniowatym.. :/

Skomentuj

