Blythe wróżka na tropie wiosny

Ostatnie dni pokazały, że możemy mieć całkiem ładną zimę tej wiosny 😉 W dzień, kiedy pogodzie odbiło, wybrałam się około południa na dwór z lalką i aparatem. Wiatr nie pozostawił mi zbyt wiele swobody, zwłaszcza kiedy w połwie poszukiwań odpowiedniej lokacji zamienił się w wicher i próbował oderwać mi łeb… Zaraz potem lunęło. Od tamtej pory mamy mieszankę wybuchową – wszystkie stany pogody, czasem po kilka naraz. W marcu jak w garncu, a kwiecień plecień, pogoda ma muchy w nosie. Mimo wszystko miło chodzi się po dworze, patrząc, jak wszystko rozkwita i budzi się do życia 🙂

blythe

blythe2 blythe1

blythe3

blythe4

blythe5

blyth1

blyth

Blythe wróżkę kupiłam na Allegro jakoś w lutym (kiedy to pojawiło się u mnie całkiem sporo nowości, głównie wróżkowych). Chociaż bardziej niż z motylem kojarzy mi się z ćmą lub świetlikiem, ze względu na ciemne kolory i świecenie w ciemności, ta mała istotka wydawała się dobrze dobrana do wiosennych poszukiwań 🙂 Czekamy aż rozkwitną magnolie, a wtedy… cóż, być może zdecyduję się wleźc na drzewo w imię lalkowej fotografii 😉

24 thoughts on “Blythe wróżka na tropie wiosny

  1. Bardzo dekoracyjna jest ta Motylowróżka 🙂
    U mnie przed chwilą spadło kilka obrzydliwych płatków śniegu , teraz pada deszcz i jest paskudnie zimno :/ Miłych , Spokojnych Świąt pod opiekuńczymi skrzydłami Twoich Wróżek 🙂

  2. Jaka śliczna ta wróżko-motylka! Ma cudne kolorki! No i u Was już kwitną drzewa? Coś takiego!
    U nas na razie tylko forsycja :)))
    Wesołych Świąt!

Skomentuj

