Przygarnij nas ktoś, Mangusty mamy dość!

Wiosna – pora sprzyjająca porządkom. Niby od przybytku głowa nie boli, ale… moja jakoś boli :/ Domów szukają:

1. Teresa Life in the Dreamhouse, naga adoptowana

wyprz wyprz1

2. Barbie z zestawu przyjaciółek ze wszystkimi dodatkami

wyprz2 wyprz3

3. Barbie modna przyjaciółka, naga z dodatkami

wyprz4 wyprz5

4. Raquelle Modna Lux (głowa) na ciałku przyjaciółki (artykułowane ręce, nogi jak model muse), naga adoptowana

wyprz7 wyprz6

5. Bratzillaz Carolina Past, kompletna adoptowana

wyprz8

Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy (delvanakk@gmail.com) lub komentarz.

18 thoughts on “Przygarnij nas ktoś, Mangusty mamy dość!

  1. 🙂 W takim razie bardzo proszę o szczegóły na maila 🙂
    Tak , mam słabość do golizny czarnowłosej , zdecydowanie …

      • Zagapiłam się, przyznaję… Ale porządniej artykułowane (w obliczu moich Moxiaków) zawsze fascynują. Myślałam nad dwójeczką, bo samotna taka, ale nie wiem, czy stać mnie na adopcję przy moich staropanieńskich dochodach 😉 Ale miałabym dla niej, wyjątkowo, chłopaka 😉

Skomentuj

