Piękne szesnastocalowe

Jeszcze pospotkaniowo – Antoinette i Tulabelle Moniki:

szes9

szes10

szes11

szes12

szes8 szes7 szes6 szes5

A teraz, UWAGA! UWAGA! Zajawka mojej najnowszej Ellowyny – szklanookiej – w świetle zachodu oraz lampki 😉 To Essential Ellowyne 6, lalka perukowa, ku mej wielkiej radości 😀

szes

szes1 szes2 szes3

A może ona jest akrylooka? Właściwie to nie wiem 😛

Wszystkie trzy plastikowe kobiety mierzą 16″, jednak każda z nich jest inna na tyle, że niełatwo porównać. Antoinette ze swoją dekadencką, smutno-refleksyjną i specyficzną urodą, idealna, boska Tulabelle i Ellowyna o twarzy w kształcie słodkiego księżyca w pełni – każda wyjątkowa. Dobrze, że butami mogą się wymieniać, bo z ciuchami bywa różnie 😉

28 thoughts on “Piękne szesnastocalowe

  1. Nie napiszę, że są ładne 😉
    ale za to zdjęcia Twoje są rewelacyjne 😀
    tak jakbyś zajmowała się tylko fotografią 😛

  2. Szklanooka Ellowyna jest boska! …właśnie taką widziałam w necie w wersji rudowłosej …ale chyba miała orzechowe te oczątka 😉

  3. Piękne zdjęcia.
    Dwie pierwsze damy, mimo że nie mają szklanych ocząt to mają tak piękne i jak to się mawiało „powłóczyste spojrzenia”, – fantastyczne:)

    • Mam jednego kolegę, którego fascynują przede wszystkim oczy ręcznie malowane, uważa je za „żywe”. W sumie może i racja, ale nawet dla samej odmiany warto mieć jakieś lalki ze wstawianymi oczami 🙂

  4. Przepiękne są wszystkie 🙂
    Chcę w dalszym ciągu i chciejstwo swoje kiedyś zrealizuję 🙂 , skoro już raz mi się udało 🙂

  5. Antoinette kocham – i mam 🙂 – Tulabelle uwielbiam i tez mam 🙂 a Ellowyne?? mam Amber Brunette 🙂 chyba mamy bardzo podobne gusta na 16″ lale 🙂 Pozdrawiam serdecznie!! po długiej blogowej niebytności …

Skomentuj

