Mao przymierza lalkowe czapki

Nie znam drugiego tak spolegliwego zwierzęcia jak mój kociuś Mao. Usposobienie ma iście stoickie, z niczego nie robi tragedii, gwałtowne emocje są mu zupełnie obce. Gdybym próbowała zrobić modeli z psa i kotki, jedno by mnie ugryzło, drugie podrapało, a oboje sklęli w swoich językach 😉 Ale Mao to co innego. Od kociaka był bardzo spokojny i przytulny. a od kiedy został kastratem, to już w ogóle stał się studnią zen 😉 Zobaczcie sami:

mao

czapa by Olga

mao1

czapa by Olga (planuję dorobić psi pyszczek)

mao2

czapa by Kalina

Wcale nie dostałam za to pazurem w tętnicę 🙂 Nie są to wszystkie lalkowe czapki, które mam w domu, ale dwie pozostałe okazały się za małe. To pierwsze zdjęcie bardzo długo miałam na pulpicie, uważam, że do pyska mu w tym fasonie 😀

22 thoughts on “Mao przymierza lalkowe czapki

  1. Nie znam zbyt wielu kotków, ale Twój to niesamowita Powaga i Spokój! Żeby z taką cierpliwością pozwalać swojej Pani na przymiarki… proszę, podrap go – ode mnie – za uszkiem:)

  2. Prawdziwa studnia łagodności. Mój by mnie najpierw stuknął w czoło, a potem ugryzł tak, żeby mi się na zawsze odechciało robić z kota modela. Zresztą najpierw musiałabym go dorwać, wszak jest marzec, a Gryzli jest 100% kocurem. I już dawno zapomniałam, że mam kota – to on ma mnie – do podawania żarcia.

  3. WOW ! A mnie Mao odzieżowo kojarzył się dotąd tylko z mundurkiem !! 🙂

  4. Hyhy fajny! I do mordki mu w tych czapach – w żółtej idealnie wygląda 🙂 Super spokojny zwierzak! Mój Franciszek(pies) jakbym próbowała go odziewać w czapki to by tą czapkę zeżarł 😉

  5. Jest boski 🙂 na ostatnim zdjęciu wręcz odnosi się wrażenie że za chwile zamkną mu się oczka i zaśnie 🙂 rzeczywiście spokojny kotek to rzadkość. Ja znam tylko spokojne wulkany wybuchające zawsze bez trzęsień wstępnych, hihihi 😉

  6. Zdecydowanie czapka z uszkami (za to chwilowo bez pyszczka) wygrywa. Tylko koteł smutnawo w niej wygląda, ale taki los stoików 🙂

Skomentuj

