Spectre (Love is dead)

Od pewnego dłuższego czasu miałam chęć na repaintowaną MH. Problem z nimi polega na tym, że albo kosztują zbyt słono, jak na moje widzimisię, albo mi się nie podobają. Aż w końcu idealna sama znalazła do mnie drogę. A ponieważ twarze są tym, co najbardziej lubię w lalkach, przed Wami seria portretów 🙂

spectra spectra1 spectra2 spectra3 spectra4 spectra5 spectra6 spectra7 spectra8 spectra9 spectra10 spectra11 spectra12 spectra13 spectra14 spectra15 spectra16

„You’d better not stay, not stay
(Oh our love has been stolen)
Oh only now
(It’s all a mistake)
Oh only love is dead”

54 thoughts on “Spectre (Love is dead)

  1. ach, te lodowe łapki! w wersji czarnobiałej jest rewelacyjna –
    Jej twarz idealnie łapie światło i cienie – w czapce look
    zyskał charakter ciut outsiderski, ciut modern…

  2. Jaka piękna! Spectra to monsterka, która podoba mi się nawet bez repaintu, ale po zmianie jest rewelacyjna. Zazdroszczę jak zaraza!

  3. Ma ciekawą i współczesną twarz- albo twarz suchotniczki w ostatnim stadium choroby, jedno z dwojga. Bardzo fajnie wygląda na tle śniegu, od zdjęć aż wieje chłodem i mrozem. Kurteczka fajna 🙂

      • To parapet chyba jest!? W sumie, śnieg nie bywa taki od linijki… jakoś sobie ubzdurałam, że zdjęcia robiłaś na tle śniegu (takie liliowo-białawe coś), o świcie i tak mi się mroźnie skojarzyło. A tam dalej widać zieloniutką trawę, więc chyba nie śnieg 😛

      • To jest rynna, którą jakiś architekt ze źle pojętą fantazją wmontował w balkon. A liliowo-białe coś to światła w budynku naprzeciwko i refleksy zachodzącego słońca, ale w sumie fajnie, że tak dokładnie nie widać 🙂

      • Szczęście, że chociaż rozpoznałam lalkę na zdjęciu… Chyba mnie czeka wizyta u okulisty.

  4. Zjawiskowa! Do tej pory w Spektrach lubiłam tylko szkliste łapki, prawdę mówiąc, a teraz pożądam. Padłam z zachwytu, kurde, no 🙂 To jeden z niewielu repaintów, jaki mi się podoba. Cudowna.

    • Thanks 🙂 I wish it was my work… Maybe someday 🙂
      Yes, this time GT did well 🙂 You can speak English here. I’m just too lazy to write posts in two languages 🙂

  5. Spectry, dzięki tym podkreślonym kościom policzkowym, mają w sobie potencjał, który trochę psuje ich firmowy makijaż. Twoja to fajna anorektyczka 🙂

Skomentuj

