(Nie)Umarłe księżniczki

W natłoku grudniowych zdarzeń gdzieś zapodziała się relacja z przedświątecznego spotkania z Anią i Ewą, podczas którego zostały kupione Bella i Roszpunka z serii Once Upon a Zombie. Po wyjęciu z pudeł truposzki szybko zorientowały się, że różnią się od pozostałych plastikowych uczestniczek spotkania. Tym bardziej ucieszyły się, że mają siebie, że żadna z nich nie jest sama w świecie ciepłokrwistych 😉

zombie

zombie1

zombie2

zombie3

zombie4

zombie5

zombie6

zombie7

zombie8

Lale Once Upon a Zombie są całkiem porządnie wykonane, chociaż ich włosy są nie najlepszej jakości. Wstawiane, lekko wytrzeszczone oczy nadają twarzą zombiaczotępego wyrazu. Księżniczki-zombiczki nie wstydzą się chodzić boso, a że stópki mają specyficzne, nie jest łatwo z bytami do nich. Ale po co im buty? Zombie nie marzną 🙂 Chętnie zobaczyłabym na żywo i z bliska Śnieżkę, Alicję i Dzwoneczka z tej serii. Może kiedyś się uda 🙂

24 thoughts on “(Nie)Umarłe księżniczki

  1. Mnie początkowo zdziwił brak butów, ale doszłam do takiego samego wniosku co Ty! Widziałam tylko Mała Syrenkę i Kopciuszka, ale nie podobały mi się tak jak Bella i Roszpunka, które choć nie zawsze zgodne z „kanonem” to absolutnie piękne! Chciałam mieć kiedyś którąś, a zobaczyć – Śnieżkę:)

  2. Kto produkuje takie lalki i gdzie je można nabyć? Pierwszy raz takowe widzę 🙂 śliczne włosy mają a same lalki przypominają mi na pierwszy rzut oka – Monsterki.

  3. Miałam zaszczyt osobiście wymiętosić Bellę , faktycznie włosy nie są najlepszej jakości
    ale w końcu to włosy zombie , też swoje przeszły 🙂 ,dobrze, że się na zombiastej głowie trzymają 🙂

  4. Ja bym im w pierwszej kolejności zmyła te ślady szycia na twarzy;) Bardzo fajnie razem pozują:)

  5. Są rewelacyjne, co zresztą kiedyś już pisałam pod ich zdjęciami 🙂 zdecydowanie z tych wszystkich upiornych lalek podobają mi się najbardziej !

Skomentuj

