Mackie z paki cz.1

Wczoraj dotarł cały zestaw przesyłek zawierających rozmaite Mackie. Nie mogłam się nacieszyć, jedna ładniejsza od drugiej, chociaż pewne odkrycia bardzo mnie zdziwiły, ale o tym innym razem. Przed Wami lala, której ubranie w konkretnym stylu niejako narzucało się samo. Jej fryzura kojarzy mi się z powieściami Jane Austen. Póki co, nie dysponuję odpowiednim strojem, jedyne co od biedy przypomina stroje XIX-wieczne (i bardziej z okresu Przeminęło z wiatrem), to suknia z kapeluszem i rękawiczkami – gratis do mojej pierwszej Kurhn 🙂

19.4 19.5 19.6

Lalka okazała się dużo ładniejsza niż na zdjęciu zamieszczonym w opisie aukcji. Mimo że kosztowała grosze, dość długo się zastanawiałam czy ją kupić. To Holiday Traditions Barbie 1996. Z imponującego oryginalnego stroju zostały jej tylko czarne nitki, jakimi do głowy przyszyto kapelusz 😛 Taka ebayowa tradycja – wyciągamy lalkę z pudełka, rozbieramy i sprzedajemy nagą, a strój osobno. Jednych to denerwuje, innym nie przeszkadza – np. mi 😀 Aby było idealnie, lalka powinna nosić taką sukienkę:

2011-12-05.prideandprejudice_1

Pride and Prejudice (Duma i uprzedzenie), zdjęcie z internetu

Kiedyś się doczeka. Chyba… Taki jest plan 🙂 Na razie siłą rzeczy będę rzadziej wpadać do Mangustowa, ponieważ przyszła do mnie praca i poprosiła, by ją przyjąć z powrotem, więc wspaniałomyślnie zgodziłam się 😀

Dear Night Owl, if you read this know that I’ll be missing you and your dolls but I respect your decision. I wish you all the best 🙂 If you ever decide to go back to dolls and blogging, you’ll be most welcome! <hug>

30 thoughts on “Mackie z paki cz.1

  1. Fascynująca i niezwykle delikatna! Piękność! Bardzo mnie zaintrygowałaś kolejnymi dziewczynami z moldem Mackie, które ogromnie mi się podobają:) Czekam na kolejne sesje i pozdrawiam!

  2. absolutnie moje klimaty – zatem na wakacje powinnaś już móc
    uskutecznić swoją austenowską sesję – gdy już Twoja Jane
    dostanie ode mnie wyprawkę – tylko przypomnij mi najpóźniej
    w maju wymiary swej pannicy – chyba, że będziesz wolała Ją
    wysłać do Szydełkowa na wypoczynek 🙂

  3. Ożesz Ty ! Takie masz cuda? 😀
    a kieca okresu empire jak najbardziej pasowałaby jej,
    chociaż w tym co ma na sobie równie świetnie wygląda 😀

  4. Przesliczna !!! ja wlasnie naleze do tych, ktorych ogromnie denerwuje porozbierana na maxa lalka 😉 Szczegolnie kiedy za naga ktos chce jak za nowa, do tego buty drozej niz lalka ze sklepu, i tak samo kazde z akcesorii… rozumiem ze ktos chce zarobic i czasem jest to przydatne ale byloby fair gdyby wtedy aukcja zaczynala sie od 1euro a nie ubranie… 20 euro,torebka 15 euro,buty z 18 a sama gola lalka z rozwalonymi nogami za 25 bo przeciez taka RAR ze glowa boli…

    Do twojej Mackie zdobylam przy okazji zakupu kilku lalek nowy czerwony kombinezon (ten ,w ktory jest wszyta na amen 🙂 Wymienilam i wyglada jak nowa!!! pozdrowienia

  5. Pięknie wygląda do twarzy jej w takiej fryzurze i sukni 🙂 Trzymam kciuki za pracę 🙂

  6. Praca pracą, ale nie porzucaj nas definitywnie, przecież w weekend nie będziesz pracować. Zaglądaj od czasu do czasu. Lala jest cudnej urody i w sukni z epoki wyglądałaby zjawiskowo.

  7. Całą paka lalek. Przerażająca i zarazem podniecająca wizja. Tyle plastiku do ogarnięcia! Toż się zakopać w tym można. Ale ja mogę Cię zbawić od kłopotu. Przejmę połowę, nawet dopłaty dużej nie będę żądać. Normalnie deal roku 🙂

  8. Hi dear, thank you very much xxx. I will keep visiting of course, I wouldn’t want to miss my favorite blogs such as yours! I also think I will keep making doll clothes, it’s the „collecting” that bothers me the most :-). We keep in touch! You doll is lovely, I like her hair-do!

  9. Cała paka lalek….. Toż to przeżycie prawie metafizyczne 🙂
    Piękna ta Macka 🙂

  10. Uuuu to bezbolesnego powrotu do pracy moja Droga 😉 to dlatego tak często publikowałaś, hihihihi Witaj w klubie ciężko pracujących (i nie licz na emę przypadkiem, i tak nie będzie z czego 😉 ) A lalka piękna – to Mackie z górnej półki, bardzo ładnie umalowana. Mnie też nie przeszkadza ebayowy zwyczaj, wręcz cieszy, bo u nas na allegro nie uświadczę oryginalnego ubranka, albo jednego bucika, okularków lub innych drobiazgów których akurat poszukuję.

Skomentuj

