Sooki, suka, loki i teaser ;)

Jakiś tydzień temu kupiłam dość okazyjnie używaną Dynamite Girl Electropop Sooki. Lalki te produkuje firma Integrity Toys, podobnie jak Poppy Parker. Jak na polskie zarobki są moim zdaniem stanowczo za drogie. Większość lalek IT ma usta układające się w dziubki, czego nie znoszę. Dynamitki aż tak nie cierpią na tę „przypadłość”, zwłaszcza Sooki właśnie. Generalnie Dynamitki to takie artykułowane, kolekcjonerskie barbiate, tylko cięższe. Waham się przed użyciem określenia lepszej jakości, gdyż ich ciałka niezwykle łatwo odbarwić. Zanim pokażę zdjęcia z dzisiejszego spacerku (słońce wyszło!!!), jeszcze uwaga do Moniki: Sooki NIE JEST ruda, ma tylko wierzchnie pasma w kasztanowatym odcieniu 😉

sooki sooki1

Lalkę kupiłam nagą, tak dobrze nie ma, żeby w okazyjnej cenie była jeszcze ubrana 😛 Choć sama nie noszę brązów, bo nie lubię, do niej jakoś pasowały. Ubiór jest, ekhem…, eklektyczny 😉 Bluzka Raquelle, kurtka ?, spódnica i pończochy by Ewa, buty Tereski-deski.

sooki2 sooki3 sooki4 sooki5 sooki6

A to tytułowa suka 🙂 Nie jestem fanką specyficznej urody tych psów, ale ta mordka wyjątkowo mi się spodobała i jakoś tak pasowała mi suka do Sooki 😉 Czemu twierdzę, że to samica? Dowód na ostatnim zdjęciu.

sooki7 sooki8 sooki9

Tadam! Cycki! 😉

sooki10

Druga sprawa to rzeczone loki Cheerilee. Ośmielam się twierdzić, że wyszły bardzo fajnie 🙂

sloki1 sloki

Teraz tylko potuptać do Chińczyka po kolorowe spinki, gumki itp. i będzie szał fryzur kucych! 😀 Jako dziecko nie miałam nigdy głów do stylizacji, jakieś głupie mi się to wydawało – łeb programowo bez ciała. Można tylko czesać, ewentualnie uprawiać amatorsko chirurgię plastyczną. Lipa. Ale taki styling pony to co innego 😛 W końcu nie samymi flakami Mangusta żyje, dla równowagi nie zaszkodzi odrobina tęczy i baniek mydlanych 😉

A na koniec teaser – zbliża się premiera prezentów od Inki 😀

spoiler spoiler1

Na dziś to wszystko 🙂 Buźka!

30 thoughts on “Sooki, suka, loki i teaser ;)

  1. no wiem wiem, że nie lubisz brązów – ale wiesz, wiesz, że Twoja D. wygląda dobrze
    w tej gamie – ja na moją tonerzycę, która lada dzień ma się mi objawić – szykuję
    właśnie brązy – od gorzkoczarnej czekolady po karmele z odrobiną śmietany i
    waniliowych pianek… będzie spokojnie ale – mam nadzieję – nie nudnie…

  2. Dorwałaś jedną z ładniejszych Dynamitek moim zdaniem, mało tego, świetnie ją wystylizowałaś! Najbardziej podoba mi się zdjęcie jak wisi sobie na stalowym niebiesko/zielonym płocie, jest urocze ❤ W Twojej stylizacji Sooki jest taka dziewczęca i beztroska, no i nie jest sztywniarą w eleganckich ciuchach!!
    Fryzura Cheerilee jest super! Warto było się nakręcić 🙂 i poczekać na taki efekt.
    Prezenty od Inki?? Pokazuj, pokazuj, ta dziewczyna niesamowicie majstruje przy drutach, wychodzą spod jej ręki bardzo fajne i oryginalne rzeczy.

  3. Jaka super z niej dziewczyna a w brązach jej bardzo do twarzy! Świetnie ubrana i ma śliczną sunię!
    Loki kucyka wyśmienite a prezenty Inki wyglądają bardzo interesująco…

  4. … ładna laleczka, oj ładna … Jak dobrze mieć koleżanki o tych samych wymiarach , ciuszkami poratują 🙂 Bullterrier jest PRZEŚLICZNY !!! Kocham te Jajogłowce !!! 🙂

  5. Chudzina straszna. Co ją grzało na spacerze? Miłość chyba, bo kurteczkę miała cieniutką 🙂

  6. Świetnie ją wystylizowałaś!:) Ma bardzo ciekawą urodę, miły odpoczynek dla oka po ciągłym gapieniu się na barbie:)

  7. Z dynamitek najbardziej właśnie podoba mi się Sooki, na mojej wishliście od bardzo dawna znajduje się ta z serii Boogie Beach, podobno marzenia się spełniają 🙂 Loki wyszły świetnie, choć tak narzekamy na tony żelu na lalkowych włosach 🙂

    • Jeśli będę kiedyś chciała pozbyć sie tych loków, to pewnie pozgrzytam zębami, zmywając ten żel, ale na razie jestem zachwycona i myślę, co z pozostałą dwójką 🙂

Skomentuj

