Bliźniaczki ;)

Przypadkiem sprawiłyśmy sobie z Ewą po Elinie 🙂 W związku z tym dziś odbyła się sesja „before”, ponieważ każda z lalek wymaga trochę pracy. Lalka Ewy to w zasadzie głowa na półartykułowanym ciałku, a moją trzeba przeczesać i sprawić jej skrzydła. I chociaż powszechnie wiadomo, że wróżki są wredne, kwiatkożerne i sikają do mleka, zphotofuniowałam zdjęcia na lirycznie, słodko, sentymentalnie… Ta w różowościach jest moja, turkusowa należy do Ewy.

PhotoFunia-6cf5f39 PhotoFunia-6cf54e8 PhotoFunia-6cf531d PhotoFunia-6cf569b PhotoFunia-6cf5980

Świnka też wróżka

swinka

Niniejszym kończy się styczeń. Zgodnie z zapowiedzią z początku miesiąca, od jutra na blogu mogą zacząć pojawiać się Tonnerki 🙂 Spodobała mi się zabawa w wyzwania, myślę nad kolejnym. Przeszło mi przez głowę niekupowanie przez miesiąc żadnych zabawek, ale to jakiś hardcore 😛

PS Cheerilee jeszcze trzyma wałki na głowie i ogonie. Jutro rano zdejmuję 🙂

19 thoughts on “Bliźniaczki ;)

  1. panienki cudne – ale najsłodsza ta najróżowieńsza – vel Piggy,
    taka Magic Pink – latające świnki to jest to! aż mi się zachciało
    takiej słodyczki, no nic, odwracam wzrok…

    • Ja przepadam. Właśnie jestem na etapie zastanawiania, skąd się to wzięło, że wróżki się robi tak na różowo przeważnie. Szczerze wątpię, czy te folklorystyczne nosiły takie barwy.

  2. Mi się wróżki kojarzą raczej z zieleniami i błękitami, w końcu powinny się wtapiać w otoczenie:)
    Eliny są urocze, choć to spojrzenie spod rzęs jest dość figlarne…

  3. Naprawdę myślisz, że to delikatne, różowe lub turkusowe stworzenie mogłoby pożreć stokrotkę a tym bardziej nasikać do mleka? Eeeee, nie wierzę. Za to wierzę, że jak je obie z Ewą odpicujecie, to ich nie poznamy :)))

  4. … i właśnie w związku z powyższym nie piję mleka , boję się interwencji wróżek :/
    Jaki Prosionek piękny !! Na pewno nie sika do mleka !!! 🙂

Skomentuj

