Udawanie lata z Raquelle

Nie mam rodzeństwa, zatem mogę sobie jedynie wyobrażać, jak to jest je mieć. Z obserwacji wynika, że siostry żyją ze sobą różnie – jedne się dogadują, inne nie. Jak to ludzie 😉 Moja Rachela z Carrefoura niedawno dostała w prezencie od losu młodszą siostrę. Szperałam w barbiatych na Allegro i nagle zobaczyłam ją :O Jak to się stało, że wcześniej umknęło mi istnienie ślicznej brunetki o niebieskich oczach? Oto jest pytanie…

Raquelle Fashion Fever przybyła w obstawie dwóch Mackie, razem z nimi trafiła do miski z wodą, płynem do prania i Silanem  (vel lalkowe spa). Potem dobę leżała z głową miksturze według przepisu Rudego Królika. A potem nawet zdecydowałam się polać jej włosy wrzątkiem, co przede wszystkim zepsuło jej loki :/ którym i tak dużo brakowało do świetności, więc staramy się nie poddawać rozpaczy 😛

rach rach1 rach2 rach3 rach4 rach6 rach7 rach8 rach9

Fashion Fever były ślicznymi lalkami, szkoda, że mnie ominęły wiekowo :/ Twarz Raquelle FF podoba mi się znacznie bardziej niż ta u Raquelle Modnej, której głowa przypomina piłkę. Mimo rzęs, artykulacji i gładkiej fryzury (za przylizywaniem i prostowaniem również nie przepadam) wolę to wcześniejsze, bardziej dziewczęce wydanie. Aż się zaczynam zastanawiać, na co mi ta artykułowana żaba…

PhotoFunia-6923fdc

34 thoughts on “Udawanie lata z Raquelle

  1. Mi się podobają obie wersje – i starsza i młodsza, zresztą każda Raquelle mi się podoba, taka prawda:) Gdybyś jednak chciała przylizać jej te włosy i żeby się bardziej błyszczały, to polecam najpierw je trochę zmoczyć, potem nanieść odzywkę do włosów, taką co się spłukuje, rozczesać, potem te włosy z odzywka zanurzyć na chwile we wrzątku, na koniec znowu delikatnie rozczesać. Jak wyschną będą proste i gładkie, ale faktycznie zrobi się ich od razu jakby mniej:)

      • jak chcesz loki, to zrób papiloty z folii aluminiowej, nakręć na nie pasma włosów (cieńsze lub grubsze, w zależności od tego jaki efekt chcesz uzyskać), jak wszystkie włosy będą nakręcone, zanurz lalce głowę we wrzątku – kilka razy po kilka sekund, zostaw do całkowitego wyschnięcia, zdejmij papiloty i masz piękne loki! Tylko potem powrót do prostych włosów może być kłopotliwy, ale nie niemożliwy:)

  2. Aaaa, to Ty ją świsnęłaś innym kupującym sprzed nosa! I bardzo dobrze 🙂 Zaiste jest przemiła i znacznie delikatniejsza niż późniejsze lalki z tym typem twarzy. Mam tylko co do niej obawy, czy starsza siostranie sprowadzi ją na złą drogę – ostry makijaż, krótkie kiecki i takietam 😛

  3. jeśli demoralizacja będzie się pogłębiać w zastraszającym a nie
    do ogranięcia tempie – lotem błyskawicy przerzuć jasnooką do
    azylu Szydełeczkowo… oczywiście zwrócę wtenczas koszty
    poniesione tytułem wiktu i opierunku…

  4. Jakoś mnie też ominął ten mold – i wiekowo i zbieraczowo 😉 znam go dzięki Dziecku, bo głowę suszy o taka śpiewającą – chyba nowa jakaś. 😀

    • Mówiąca była, o śpiewającej nic nie wiem. Kupiłam wczoraj gazetkę Barbie, bo z ubrankiem była. W dziale listów od czytelniczek jakaś 8-latka pisała, że ma 38 Barbie… Teraz to się dzieciom powodzi.

      • Prawda, że to jest niemal nie do uwierzenia? Ale brzmi to wszystko pozytywnie, bo mała wszystkie uwielbia, mimo że ma ich na tuziny 🙂 Może lalka Barbie nadal potrafi być megaskarbem dla dziecka, nawet jeśli obecnie wystarczy przejść się po nią do marketu lub SH 🙂

      • o jezu…38 ??? to prawdziwa fanka rośnie. Z powodzeniem u dzieci masz rację. Ale to raczej nam rodzicom się powodzi, że możemy bez okazji (kiedyś takie lalki dostawało się na jakąś okazję raczej), przy okazji zakupów spożywczych po prostu wziąć z półki i iść do kasy. I chyba robimy źle, bo potem taka lalka rzucana jest po tygodniu w kąt…ale to znak naszych czasów. Mimo tego staram się uczyć Dziecko szacunku do zabawek i innych rzeczy, tłumacząc cały czas, że musi doceniać taki luksus, bo są na świecie dzieci, które nie mają co jeść.

  5. Witaj w klubie też nie mam rodzeństwa 😉 Obie wyglądają na zdjęciu super 🙂 A czasami z rodziną to sie nawet na zdjeciu dobrze nie wyjdzie 😀

  6. Fakt, z rodzeństwem różnie bywa – mi moje przez całe życie, dało mi nieźle popalić ( spora różnica wieku) więc przyznam szczerze, że nieraz z rozrzewnieniem, wspominałam czasy kiedy byłam jeszcze jedynaczką 😀 Laleczki piękne, a na zdjęciach wyglądają jak najlepsze psiapsióły ! 🙂

  7. … też jestem jedynaczką , braki nadrabiam więzami duchowymi z siostrzanymi duszyczkami i jestem z tego bardzo zadowolona 🙂
    … i będę musiała rozejrzeć się za Chelką-Rachelką jak widzę …
    Tak, Fashion Fever piękne były , to prawda …. i komu to przeszkadzało ??? :/

  8. Ta bez „prawdziwych” rzęs jest piękna! …chyba taką samą widziałam już u Oli123 i zazdroszczę Wam tej ślicznoty 😉

Skomentuj

