Obfocić, zanim się roztopi!

Rano obudził mnie mąż, przykładając do zimne łapska. Śnieg spadł, powiedział. Wyskoczyłam z pościeli, jako ten rączy jeleń podejrzewany o bycie królikiem 😛 Rzeczywiście, za oknem było biało. Zanim jednak wybrałam się na dwór, biały puch zamienił się w grudkowate coś :/ Tym razem na zimowy spacer wybrała się LPS Blythe łyżwiarka z pieskiem (kupiona z powodu pieska…).

blythe7 blythe8 blythe9 blythe10 blythe11 blythe12 blythe13

Zdjęcia wyszły jakieś zamglone, być może lekko zaparował mi obiektyw. Obecnie śnieg już prawie całkiem spłynął :/ Tylko dach chrapie jeszcze pod białą pierzynką…

32 thoughts on “Obfocić, zanim się roztopi!

  1. … no właśnie, nie lubię zimą między innymi tego „bęc!” na drugim zdjęciu :/
    U mnie za oknem tak samo ….

  2. To tak jak u nas – rano zapowiadało się śniegowo a teraz za oknem jesień ;)) śliczna ta Blythe – w sumie wszystkie mi się podobają słodkie mordki 🙂

  3. Ooo! tej panienki jeszcze nie widziałam 🙂 Jaki mały bałwanek 😉
    a jeleń i tak jest królikiem 😛

  4. U nas dosypało i jak na razie zostało, cały dzień było w granicach 0 do -1. Ale dzień był pochmurny i senny. Ciągle żałuję, że w ubiegłym roku nie kupiłam w Pepco świątecznej Paskudy.
    Bałwanek przesłodki.

    • Dwie moje (ta i ruda) są właśnie z Pepco. Trzecia, tancerka z różowymi włosami, pochodzi z Allegro, kiedy jeszcze były tanie, bo teraz to nawet używane mają ceny z kosmosu…

  5. U mnie też przysypało i to całkiem sporo… Muszę się w końcu podleczyć i wskoczyć w którąś z zasp do zrobienia kilku zdjęć 🙂

  6. Dziękować mężowi za zimne łapska w takim razie, bo bez nich nie byłoby zdjęć 🙂 Ostatnie zdjęcie – super 🙂

  7. Śmieszna sprawa z tym śniegiem, rano naprawdę konkretnie napadało.. aż się spóźniłam przez to na zajęcia, bo autobus wolniej jechał…a po południu jak już wyszłam, to zastałam jedynie roztopioną ciapę na ulicach… Ale Tobie się udało zdążyć, bo zdjęcia wyszły naprawdę bardzo ładne ! 🙂 a mini-bałwanek przesłodki 😀

Skomentuj

