Fluttershy na konwencie

Na początku grudnia, jak zwykle od 28 lat, w Jastrzębiej Górze odbywa się konwent miłośników fantastyki Nordcon. Organizatorem jest Gdański Klub Fantastyki czyli m. in. ja 🙂

Nie zamierzałam zabierać żadnych lalek ani kucy, ale w kiosku, gdzie kupowałam picie na drogę, było pisemko My Little Pony z figurką Fluttershy 🙂 Samemu pisemku warto poświęcić parę słów, ale to innym razem. Czytałam w pociągu. Każdy, kto wchodził do przedziału, łypał na mnie, na kuca, na pisemko… i tyle.

Jako organizator byłam bardziej zajęta niż gdybym została jedynie uczestnikiem, mimo tego zdążyłam zrobić kilka zdjęć:

PhotoFunia-668fe79

Orchidee były sztuczne, a fontanna wyłączyła się zaraz po zrobieniu zdjęcia, przez chwilę czułam irracjonalny lęk, że ją jakoś zepsułam 😀

PhotoFunia-66903f4

Make rainbow not war! 🙂

PhotoFunia-6691399

Widzieliście kiedyś grzyba w zamkniętym pomieszczeniu? A kuca na grzybie w zamkniętym pomieszczeniu? A pod? 😉

PhotoFunia-6691c16

Eksperymenty z oświetleniem… podłogi 🙂

PhotoFunia-669205a

Flutter przygruchała sobie przyjaciela Tytusa 🙂

Za ramki podziękowania należą się PhotoFunii 🙂

30 thoughts on “Fluttershy na konwencie

  1. A jak sam konwent? Z racji mojej socjofobii aka pierdołowatości uogólnionej wybiłam sobie takie spędy z głowy, ale lubię oglądać zdjęcia no i czytać relacje- zazwyczaj ludzie bawią się świetnie.

  2. Słodziak 🙂 Pisemko jest bardzo fajnie zrobione, czytam razem z Dzieckiem. Krzyżówkę rozwiązuje sama – kulfony wpisując 😉 a i plakat się znajdzie 🙂 czy na takich konwentach są przebrani uczestnicy? jak to wygląda? zjeżdżają się i co – są dyskusje, czy pokazy filmów? Pytam, bo o konwentach słyszałam, ale żadnych szczegółów.

      • Można by spróbować, tylko kogo zaprosimy? Na ściągnięcie Tonnera nas nie będzie stać, nie ma się co łudzić :/

      • Tak sobie myślałam i przyszło mi do głowy, że – mógłby ktoś się zjawić z Mattela polskiego chociażby – np. z tej części kolekcjonerskiej i troche nas oświecić, o historii Barbioch i Mattela coś poopowiadać. A poza tym są wśród nas takie ikony wiedzy o poszczególnych lalkach, że mogłyby jakieś występy przygotować…a potem z tych materiałów zrobić folder dla zainteresowanych ze zdjęciami…

      • Wierz mi, że takie rzeczy kosztują i to niemało. Trzeba mieć lokal, bazę noclegową, opłacić wszystkich gości, prelegentów itp. Lepszym pomysłem byłoby podczepienie się pod jakiś konwent.

  3. … zwiedziona tytułem „Fluttershy na konwencie” czytam i oglądam wnikliwie a tu tylko Fluttershy!?a konwent gdzie?? 😀 podzielam postawę Inki 🙂 i czekam na cdn 🙂 może jeszcze udało CI się przemycić jakiegoś stwora na konwent?? Pozdrawiam ;D

  4. Mangusto – poratuj może… ponoć masz pojęcie, czy Marzena
    będąca szczęśliwą posiadaczką krąglejszych tonnerek prowadzi
    bloga, coby taki nienasyty gap jak ja – mógł się gapić do woli na
    Jej pięknotki? jeśli tak – poproszę namiary…

  5. Zachęciłaś mnie do zrobienia wpisu o konwencie na którym dziecię moje było …
    Zgłoszę się do niego po materiały propagandowe 🙂

Skomentuj

