Pierwsze w tym roku spotkanie lalkowe – część ostatnia

Żeby Was nie zanudzić, pozostałe zdjęcia, które chciałam pokazać, urozmaiciłam za pomocą Photofunii 🙂

PhotoFunia-626f9fb PhotoFunia-6270da2 PhotoFunia-6271db3 PhotoFunia-6272a9c PhotoFunia-6273a79 PhotoFunia-6273f96 PhotoFunia-62720c8 PhotoFunia-62725e8 PhotoFunia-62732ef PhotoFunia-62744de PhotoFunia-627195a PhotoFunia-627365c PhotoFunia-6271361

A mały Sylvanian jest JELENIEM, a nie królikiem. Tako rzecze strona producenta. Amen! Miłego weekendu wszystkim 🙂

28 thoughts on “Pierwsze w tym roku spotkanie lalkowe – część ostatnia

  1. Ojejku jaki fajny zrobiłaś wpis 😀 Już zapomniałam, że to działa 😀
    Dla mnie to jest królik 😛

  2. Nie mam ochoty prowadzić sprzeczki czy to zając czy jeleniowaty 😦
    dla Ciebie może to być rogacż a dla mnie nawet Królewna Śnieżka ,
    Koniec kropka !!!!!!!!!

  3. Dzięki za namiar na nowy edytor- nareszcie wiem jak urozmaicić moje mało atrakcyjne fotki! Najbardziej podoba mi się zdjęcie z Aleksandrą (o ile to supermodelka Aleksandra A.)!

Skomentuj

