Dziewczyna z ptaszkiem na głowie…

…jakkolwiek to brzmi 😛

Carolina Past pochodzi z tej samej serii, co Siernna Calmer – Witchy Princesses. Gdyby obie były w sklepie w tym samym czasie, odpuściłabym sobie Siernnę. Trzecia z tej paczki ma różowe włosy (jakby nie mozna było zostawić w odcieniach zimnych :/ ) i choć nie mam nic przeciwko temu kolorowi ogólnie, jak dla mnie odpada.

bratz9

Gdybyście nie pamiętali, Siernna to ta z lewej. Na blogu pojawiła się do tej pory raz we wpisie o wspólnym śnie kilku wariatek.

bratz bratz1 bratz2

Bratzillaz z jednej strony są bardzo fajnymi lalkami, z drugiej strasznie wkurzają. Ich gumowe ciała są bardzo wiotkie i bezwładne (o ile w przypadku lalki mozna w ogóle mówić o władności 😉 ), trudno lalkę posadzić czy skorzystać w pełni z jej artykulacji. Włosy to jakiejś totalne siano, które łatwo się elektryzuje i sterczy. Trzeba jednak przyznać, że producent siana owego nie żałował i głowy Witchy Princesses porosły bujnie 😉

bratz4

Carolina (moja imienniczka zresztą), jest wyjątkowo urocza i ma fajną kolorystykę. Gdybym miała pozbyć się wszystkich moich Bratzillaz, tej jenej byłoby mi naprawdę szkoda.

bratz3 bratz5 bratz6 bratz7 bratz8

Wczoraj późnym wieczorem oglądałam Vacancy (polski tytuł to zdaje się Motel), nie mogąc się nadziwić, jakie to nudne. Żeby było ciekawiej, wzięłam główkę jednej Bratzilli z zestawów Switch a Witch, pudełko szpilek biurowych i popuściłam wodze wyobraźni. Nawiasem mówiąc, Bratzillom dość łatwo wyłupić oczy (Ania mi pokazała 😛 ), po których zostają takie fajne oczodołki jak np. u LDD Sospirare 😉 Tym rzeźniczym akcentem pozwolę sobie skończyć dzisiejszy wpis. Buźka wszystkim! 🙂

26 thoughts on “Dziewczyna z ptaszkiem na głowie…

  1. Wyglądają, jak dwa wydania tej samej lalki 🙂 Mi jednak bardziej podoba się Siernna, chyba właśnie za sprawą koloru jej włosów i tej podkręconej grzyweczki. A czemu nie pokazałaś tego, co wyszło z połączenia bratzillowej głowy i szpilek? 🙂

  2. Gdzieś ty je dopadła?!
    Siernna to ta bratz, o której marzę. Karolina też by uszła, ale nie tak bardzo…
    Ciekawam szpilkowego potwora 😉
    Kiedyś widziałam Barbie a’la Hellraiser- całkiem łatwą do wykonania i tak się za nią zabieram…
    Kiedyś 😉

  3. Bardzo podoba mi się ich kolorystyka , ale chyba faktycznie poczekam na wyprzedaże :/

  4. Wsiadła do autobusu dziewczyna z ptakiem na głowie. Nikt jej nie poratuje nikt jej nic nie powie. Tylko się każdy gapi. Tylko się każdy gapi i nic…
    Dobrze, że te klatki zdejmowalne. Bardziej podobają mi się niebieskie oczy, ale za to włosy tej drugiej. (kolor)

      • Bo ja jestem z lasu… bo ja-mówi- jestem z lasu.

        Bardzo ciekawe oczy mają. Czy ciałka są takie same jak u pierwszych Bratzilli? Dla mnie porażką jest to, w jaki sposób siedzą-nienaturalnie i sztywno. Łapki- mimo, że nie tak subtelne jak u MH mają całkiem w porządku, no i mogę być donorami ciałek dla nastoletnich barbie, po łatwym zabiegu pasują idealnie. Podobają mi się te klateczki, aż zaczęłam guglać, czy ktoś ich nie sprzedaje 🙂

  5. Lepiej dla lalek by było, żebyś oglądała tylko interesujące programy 🙂 Dłużej by pożyły całkiem skompletowane :)))
    Ale tak, na marginesie, ciekawa jestem co z tego wyszło…

  6. Gdzie można kupić Brazillas? (poza allegro) pytam, bo mnie się podobają, ale – Dziecko zobaczyło gdzieś na zdjęciu czerwono-białą i zapałało miłością…muszę zobaczyć czy nie zbańczę 🙂

Skomentuj

